★ Wait I have something to say

Jenni 16v.
Selailen kuvia vuosien takaa ja kuinka ollakkaan mä kaipaan mun sotamaalauksia. Miks luovuinkaan niistä? Olin laiska. Voisi taas palata sotanaamasceneyteen, niinkuin joku anonyymi formspringissä yksi päivä totesi minun olevan. En kyllä ymmärrä miksi joku meikkaus tapa tekee scenen, mutta kaikilla mielipiteet. Oon huomannu et tykkään enemmän raskaammasta sotamaalausmeikistä, mutta laiskuuden iskiessä sitä menee vähä vähempikin. Ulkonäköön liittyen mulla on muutenkin vähän kriisitilanne, nimittäin ne yleisimmät ongelmat... Hiukset. Tällä hetkellä pohdin ja raiskaan aiojani ajatuksella valkohopeista hiuksista ja ehkä jostain baby pinkistä. Tottakai riskinä alkaa blondaamaa hiuksia on hiusten osittaine menettäminen, mutta ajattelutapa on 'no ei niin käynyt viimekskään niin ei käy nytkään'. Se on paskin tapa ajatella tässä vaiheessa kun hiukset tekee lähtöä jo muutenkin. Syyslomalla teen päätöksen ja huomaatte sitten miten kävi.

5 kommenttia:

  1. Sori mutta et näytä yhtään sceneltä...

    VastaaPoista
  2. ihanat lävistykset ja hiukset♥

    VastaaPoista
  3. emmma: kiitos ♥

    Anonyymi: KIITOS! vihdoin joku sano sen, sulle pitäs antaa joku vitu hieno palkinto tästä :D kerranki mun kans samaa mie3ltä :D

    VastaaPoista
  4. Munkaan mielestä sä et näytä lainkaan sceneltä. Ihmettelen kyl suuresti mistä ihmiset on tollasen jutun repineet, ei pinkit hiukset ja lävistykset tee kenestäkään scenehuoraa.

    VastaaPoista
  5. Ano: vihdoin voi sanoo et rakastan teitä anonyymejä XD

    VastaaPoista