★ Let's get this party started

Lappu ovessa, selkeä teksti ja silti siivooja ryntää huoneeseen koputtamatta.
Lauantai oli tarkoitus viettää kotona Paavo Pesusientä katsoessa, mutta Inka päätti pelastaa mun lauantain pyytämällä mua mukaan reivaamaan. Lauantai oli siis alkoholin virittämä ja reivausta riittämättömiin. Lauantaina iltapäivällä suuntasin stadiin ja sieltä Inkan, Kamillan ja Nooran kanssa kauppoihin mekkoja ettimään, tuloksetta joten me lähettiin suunnistamaan Omppuhotellille. Sinne päästyä meillä oli pieniä ongelmia löytää oikee huone ja kun se lopulta löydettiin niin ensimmäisenä huomataan että meillä on iso kattoikkuna, tv ei toimi ja huone on kun arkkupakastin. Luksusta, just kun luulin pääseväni lämpimään. Siinä sitten ensiksi koomailua ja stressiä vaatteiden ja hiuksien kanssa. Kirosanat kovassa käytössä, kuorolaulantaa. Alku illan ohjelmana oli pieni alkoholisoituminen ennen baariin menoa ja sehän ei tuottanut ongelmaa. Juomingit kauniiseen käteen ja humaltumaan.

Täs mä ja Inka enne reivei
Lopulta me päästiin The Circus nimiselle baarille ja hämmästykseks me jouuttiin jonottamaan jonkun aikaa ja hörppimään vähä kermalikööriä. Mu jalat oli jo ihan tunnottomat jonotusvaiheessa, kun ilta oli vast alussa. Osasin jo ennustaa että mun jaloista ei paljoa olis enää loppuillasta jälellä. Mua ärsytti kun sisälle mentäessä ne vei koko lipun, enkä saanu pitää sitä muiston, niinkun yleensä kaikille lipuille teen. Pakkomielteenä tavaroiden hamstraaminen. Koko paikka oli jo suhteellisen täynnä ja ihmisvyöryjä väistellessä ja vastavirtaan kävellessä meinas hermot mennä muutamaan kertaan. Mut en jaksanut välittää, koska sillo reivattiin niin maanperkeleesti.


Noora, Kamilla ja mä
Herkkujuomaaa!! IRMAAAAA
Olin reivannu jalkani paskaks jo ennen ku Pendulum edes alotti, mut en antanu se estää mun reivaamist. Pendulum alotti ja mä olin sulloutunut eturiviin, joka oli pahin virhe sinä iltana. Vähän väliä joku rauhatanko tai piikki jostakin uppos mun jalkaan, kylkeen ja millon mihinki kohtaan mun vasenta puolta. Ihmiset hyökkäili takanta päälle ja edessä turvamies työnti mua monta sataa ihmistä päin. Välillä must tuntu että mä kuolisin. Lopulta mä pääsin liikkumaan sivulle päin hieman ja löysin kohdan jossa oli hyvä reivaa ja heilua, eturivissä ja hikivaluen. Yli tunnin siinä heiluttua ja huudettua mua alko ahdistamaan aivan helvetisti ja halusin pois, mutta voitte arvata pääsinkö. Monen kymmenen minuutin vääntämisen jälkeen löysi välikön josta lukertelin pois ja yritin pysyä pystyssä, sillä mun jalkoihin sattui enemmän kun laki sallii. 

Mä olin sairaan väsynyt, vaikka olisinki halunnu reivata viellä lisää, mutta jalat oli täysin toista mieltä. Kuvamateriaalistakin sen voi todeta, tosin en ollut sammumispisteessä vaan podin kamalita jalkakipua ikinä. Ilta olis ollu lähes täydellinen, kun humala olis ollu parempi. Humaltuminen jäi vähän puolitiehen, enkä edes ole varma miksi. Ja sitten tässä samassa kuvaryppäässä on mahtava kuva musta ja siitä kun Inka huomaa, että mun rintsikat on puoliks vaan päällä. Ihmettelinkin siinä Pendulumin tahdissa reivaten, että miks tuntuu et mun vaatetus olis vähentynyt, mutta mitä pienistä. Reivatessa sattuu ja tapahtuu.

Reivasin niin et rintsikatki oli lähös lentooXD
tässä ulisen ja valitan kun jalkoihin särkee
en kommentoi
Eikä ilta siihen päättyny kun baarista pois päästiin. Mä valitin koko kävelymatkan miten mua sattuu ja kuinka mä oon vasemmalta puolelta neekeri ja mullon sata mustelmaa. Käveltiin hotellille tottakai barbarossa kautta ja haettiin sieltä pizzaa Inkan kanssa ja hotellille päästyä oli lähellä etten itkeny kun sattu niin paljon. Mutta pizza lohduttaa. Syömisen jälkeen vuorossa oli sammuminen. Mä oli niin väsynyt ettei mitään rajaa. Yöllä heräsin aina kylkeä kääntäessä mustelmien takia ja nukkuminen jäi vähille. Mutta en valita, lauantai oli kaiken sen arvonen! Seuraavia reivejä oodotellessa.

5 kommenttia:

  1. Asuuuks toi Inka Turussa? :) mietin vaan ku oon mielestäni nähny sen monesti tääällä.

    VastaaPoista
  2. jaajaa :) meil on jonkiverra yhteisii kavereitki. Tajusin muute et toi japi kenest oot puhunu nois joissai kirjotuksis ni laulo ennen tota drop the pilottii ni mun poikaystävän kans samas bändis :D

    VastaaPoista
  3. aijaaa :D aika jännnä :DDD no suomi on pieni paikka XD

    VastaaPoista