★ Everything I've believed in, has lied to me

Tässä lähipäivinä mulle tulee ehkä muutamaa pienempää leimaa. Ankkuria toho ranteeseen ja siehn yks teksti mahdollisesti ja myös käsivarteen sit vähä lintuu ja sellast muuta kivaa. Mulla olis niin paljon tehtävää noiden leimojen kanssa, että ei mitään rajaa. Rahaa menis vaikka kuinka paljon, mutta mun tili näyttää jo valmiiks miinusta.

Viime päivät oon viettäny parin kaverin kanssa ja potenut suuremman asteen mielialavaihteluista noin joka viides minuutti. Hetkittäin oon iloinen, sit itkettää ja sit vituttaa niin helvetisti. Kaikelle on toki syynsä, mutta välillä olo taas on niin tyhjä, ettei tiedä enää mikä on totta tai mikä olis oikein.

Sunnitelmat menny ihan uusiks, tällä hetkellä viikonloppuna tiedossa kavereita ja alkoholia, vaikka aluksi oli tarkoitus lähteä pohjoiseen. Sekin meni sitten kyytiongelmien takia. Mutta olen tyytyväinen tilanteeseen, jos viikonloppu menee hyvin. Ärsyttää tosin, ettei järkkärini ole vielläkää tullut postissa ja toivon, että maanantaina se on ilmestynyt postiin. Pääsisin vihdoin kuvailemaan kunnolla, blogikin saisi enemmän sisältöä ja postailtua tulisi useammin.

Sitten kaikki tutustumaan Iinan ihanaan blogiin, johon pääsette tästä. Iinan blogista voitte löytää pienen perheen elämän arkisia asioita ja touhuamisia, kivoja kuvia aiheisiin littyen ja kaikkea Iinan touhuamisista ja elämästä muodin ja lapsenhoidon väliltä. Nyt myös löydätte sieltä blogin ensimmäisen arvonnan. Kerrassaan mahtava blogi!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti