★ Love like woe

I'm happy just because of you.

Niimpä taas maanantai iltana tarkasti kaksi sekuntia harkittuani, lähdin Turkuun. Asiathan tulee tunnetusti tehdä sillä hetkellä ja juuri sillä tavalla kun tuntuu. Olin taas hämmentynyttäkin hämmentyneempi istuessani junassa ja mietin, että mitä ihmettä tein taas Turussa. Kolme viimeistä viikkoa olen ollut joka viikko Turussa, johon on toki hyvä syy. Kaikki ne hetket mitkä vietän suomen persereiässä tai kyseisen henkilön kanssa, jonka luona käyn, tekee mut onnelliseks. Pitkästä aikaa mullon oikeasti hyvä olla, vaikka moni tätäkin asiaa kovasti epäilee. Joillekki mun onnellisuudesta on tullut suuri ongelma, mitä nyt formspringissä yllätysyllätys lukee anonyymeiltä tulleita kommenttja, joiden perimmäinen tarkoitus on hajottaa meidän välit ja yrittää sada mut tuntemaan oloni paskaks. Tiedoksi niille yrittäneille ja tulevaisuudesa yrittäville; ette onnistu! Mun onnellisuutta te ette paskan jauhamisella pilaa.


Tällä hetkellä pää lyö tyhjää, enkä oikeastaan osaa sanoa mitään fiksua. Päivät toistaa aika lailla toinen toistaan. Tällä hetkellä kumminkin oon ilonen siitä, että joka aamu herään saman ihanan henkilön vierestä ja joka ilta käyn sen viereen nukkumaan. Pari viikkoo saan viel olla rauhassa, ilman suurempia ahdistuskohtauksia, että millon jään taas hetkeks yksin. En halua jäädä yksin, oon nyt onnellinen. En saa muretii asioita, joihin on viel aikaa. Pitää elää tässä hetkessä. Nyt ja tässä.



Alkoholi, tupakka ja leijona. Siinä kaikki mitä tarvitsen. Tärkein niistä kummikin on leijona, koska ihanin. Mutta huolestuttavinta on, että tupakasta on taas tullu yks riesa. Koko ajan tekis mieli juosta tupakalle ja jos vaikka yhden juoman ottais. Rahaa tulee, mut sitä myös menee. Mä tosin haluaisin käyttää rahaa viisaammin johonkin muuhun kuin tupakkaan tai alkoholiin. Mun täytyis ostaa uus isompi sänky, sohva, tuoleja, järkkäri ja kaikki nää tulee maksamaa aivan liikaa. Mä en oo tyytyväinen mun asunnon sisustukseen, sillä kaikki ei oo viellä valmista. Tuleeko edes koskaan olemaan täysin valmista? Mä yritän pikkuhiljaa saada kaikki kuntoon ja yritän tehdä fiksumpia edullisempia päätöksiä.



Postailu on vähän jäänyt ja sen vuoksi myös kuvat on jäänyt vähemmälle postauksissa, koska kamera ei vaan tartu mukaan. Vaikka tarttuisikin ei sitä tule käytettyä, kun on muuta tekemistä ja unohtaa kameran. Lähiaikoina ei edes ole tapahtunut mitään ihmeellistä, mutta yritän saada joitakin toivepostauksia ja vaika videopostausta tehtyä tässä viikonlopun aikana.

Te voitte nyt ehdotella ideoita postauksiin tai kysyä kysymyksiä, joista teen sitten ehkä erillisen kysymyspostauksen!


1 kommentti:

  1. Ai Jessen luonaks kävit ? :) eiks teil oo jotai juttuu joskus ollu ?

    VastaaPoista