★ I'm everything you want me to be

Kello on vasta puoli seitsämän ja herätyskelloni soi. Käännän kylkeäni sanoakseni huomenta, mutta muistan ettet olekkaan vieressä. Kylmä ja huono olo yrittää vallata minut ja saada minut jäämään sängyn pojalle ja skippamaan taas yhden koulupäivän. En alla sille valtaa vaan nousen vastahakoisesti sängystä ylös ja haen ylisuuren hupparisi sohvalta ja puen sen päälle. Huppari tuoksuu sinulle ja se on tuoksuista parhain. Yksi yö ilman sinua mennyt, yksi yö iman sinua jäljellä. Aika tuntuu ikuisuudelta.

Joka toinen minuutti mun mieliala heilahtaa laidasta laitaan ja turhaudun. Koulussa istun nenä kiinni koneen näytössä, muuta meillä koulussa ei tehdäkkään. Kaikki on tietokoneella ja se on yksi syy miksi en jaksa kotona enää olla koneella niin paljoa ja kirjoittaminenki jää. Tosin ei mun elämässä ole mitään mistä voisin kertoa, sillä tällä hetkellä elämäni painottuu yhteen ihmiseen ja kouluun. Oon tavallaa tyytyväinen tähän hetkeen, toki kaipaan muutamia ystäviä ja illaviettoja heidän kanssaan, mutta ymmärrän myös miksi ei nähdä usein välimatkan takia. Mut ainaki mulla on aina jotai mitä odottaa.

Tänään lähdin koulusta kun Niko tuli hakemaan ja mentiin ostamaan mulle UV-pink hiusväri ja värinpoisto juurikasvua varten. Koko matkan ajan satoi vettä, joka kuvasti sillä hetkellä hyvinkin paljon mun mielentilaa. Myöhemmin illalla käytii Nikon kanssa kiinalaisessa syömässä ja värjättiin mun hiukset. Nyt voi hyvillä mielin lähteä huomenna stadiin End of Summer Vol. 2 ja sieltä baariin. Tästä reissusta a vähän muusta sitten parin päivän päästä. Mulla saattaa olla myös yllätystiedossa teille, odotellessa voitte kommentoida ja kertoo postausideoita. ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti