✰ One of the lucky ones

Kirjoitustauko on nyt seis... Luulin että mun pää hajoaa, hukkuisin mun ajatuksiin. Mä en oo voinu purkaa mun ajatuksia kellekkään, en näitä mitä mä haluaisin. En voi kirjoittaa edes tänne. Se satuttaisi sua, mua ja häntä. Osaan ja voin sanoa vain, että mä kaipaan. Kaipaan ja ikävöin niin, että sattuu. Yritän olla kuin mitään ei olisi, ei olisi koskaan ollutkaan. Ei enempää voi odottaa, sä annoit mulle jo liikaa.

Those days are gone
When I could hold your hand in mine
And tell you that I love you 


En ole ollu kotonakaan lähes yhtään. Aamulla lähden töihin ja töistä aina saman kaverin luo. Kotiin menen yöllä ja käyn samantien nukkumaan ja tiedän aina huomisen olevan lähes kopio edellisestä. Huoneessani odottavat joka yö tyhjät pahvilaatikot, joiden tulisi olla jo pakattuja. Ajatukseni juoksee päivistä toiseen ja yritän sinnitellä perässä. Täysi-ikäisyys, muutto, koulu, kaiken jättäminen tänne.. Ajatus kaikesta tästä sai mut pienen pelon valtaan. En ollut ajatellut, että olisin oikeasti lähdössä ja jättämässä kaiken tämän taakseni. En enää näkisi sukulaisia, Savonlinnan muutamaa hyvää ystävää tai saisi kävellä rantatietä ja miettiä monia täällä vietettyjä vuosia. Tavallaan mä olin astumassa aivan tuntemattomaan. Pelotti ajatus etten pärjäisi rahallisesti tai yksin olemisen hiljaisuus kävisi pian mielen päälle. Mutta ajattelen positiivisesti, kaikesta selviää ja kaikkeen tottuu. Mulla ei ole mitään hätää. Saan seurakseni asumaa kaksi kissanpentua. London ja Paris. Tyttökissoja molemmat, samasta poikueesta. Juuris sen värisiä kun toivoin ja aivan uskomattomattoman hellyyttäviä. En malta odottaa että saan omat vauvelit syliin. Kissat on mulle osa elämää.

Paris

London
Enää kaks viikkoa ja sitten mä istun autossa kohti Nurmijärveä. Vihdoin pääsen pois täältä ja alotan kaiken puhtaalta pöydältä. Mä saan tehdä omat päätökset itse ja saan postiluukusta kilopäin laskuja, joita tosin en odota. Mulla on kamala sisustusvimma jota pääsen toteuttamaan myös pian. Toivon mukaan asunto on hyvässä kunnossa jo ekalla viikolla ja voin harkita pitäväni jonkinlaiset pienemmät tuparit!

Maanantaina mulla on päivä mitä oon odottau kauan. Täytän vihdoin 18. Oon vaan miettiny et pian pian pian kaikki on niin helvetin tylsää ja kaikki on vaan semmosta perusmössöö. Sit joku kysy multa et miltä tuntuu olla vikoja päiviä alaikäsenä. Tuntu hassulta ajatella että pian oon kaikesta itse vastuussa, ihan kaikesta ja mä tavallaan saavutan 'aikuisuuden' rajan, vaikkei se sitä olekkaan. Mä ainakin tiedän, että aion juhlia mun synttäreitä kunnolla... Koko viikon! Ensi viikon alussa tulee sit maanantaista vähä materiaalii et miten meni ja missä kunnossa!

Keskiviikkona tulee sitten ehkä pieni arvonta ;)
Ja anteeks tän postauksen sekavuus, vähän ajatus karkailee ja kiire.

7 kommenttia:

  1. Saavut luokseni, khi ! ;) Onnea muuttoon !

    Minulta saat sitten kaikenlaista apua täällä päin, ihan mitä vain tarvitset.

    VastaaPoista
  2. Aaaaaa voi juma nuo kissat, ehkä ihanimmat ikinä ♥

    VastaaPoista
  3. awww noi kisut :3 JA SIT KO OOT TÄÄL NI ME PIDETÄÄ SULLE MYÖHÄSET SYNTTÄRIPARTYT !

    VastaaPoista
  4. aw kissat !

    .. me varmaan Nikon kanssa odotellaan niitä tupareita B)

    VastaaPoista
  5. tosi kiva blogi sulla! ja oot hirveen kaunis (: munki blogia saa käydä lukemassa!

    http://xoxo-sara.blogspot.com/

    VastaaPoista
  6. HEI EIKS SIUL OO TÄNÄÄ SYNDEEET ? jos oikee tajusi tost et piät postaus taukoo 18.7 asti , noo kuitenki happy b-day (--: blogis on mahtava ja kivasti kirjotettu !

    VastaaPoista