★ Bring me to life

Junan ikkunasta mä katselin ohi kiitäviä maisemia ja mietin etten koskaan olisi uskonut istuvani junassa menossa Seinäjoelle. Sehän oli kaukana, eikä siellä ollut mitään, mutta kuitenkin oli henkilö jonka takia uhrasin lähes 7tuntia päivästäni istumalla junassa. Mä olin ollut valveilla jo tunteja ja mun silmät tuntui todella raskailta ja kaikesta yritiyksestä huolimatta nukahdin nojaten vieressä olevan olkapäähän. Vieressä oleva mies oli mukava ja herätti minut sopivasti juuri hetki ennen viimeistä vaihtoa. Viimeinen pätkä matkasta meni omituisissa tunnelmissa. Junassa oli viileä, mutta siltikkin tunsin hikipisaroiden valuvan, mua jännitti kuinka asiat tulisi memään Seinäjoella ollessa...



Asiat olivat paremmin kuin hyvin. Tunsin itseni jollain tapaa tärkeäksi, että merkitsen jollekkin jotain. Joka päivä mulla oli sama henkilö jonka vierestä herätä, mennä ulos ja kertoa asioita jotka vain tuli mieleen. Iloisuus täytti mieleni, vaikken sitä ehkä yhtä hyvin muille osannutkaan näyttää. Tosin muutama päivä ja ensimmäinen mielenosoittaja astui mukaan prinsessapäiviini aikeissa tuhota ne. En halunnut välittää, mutten voinut sille mitään että jotkin sanat vain porautui läpi tunkeilija muurin ja mursi minut. Mä olisin halunnut vaan juosta pakoon. Olin siltikkin onnekas, että nyt en ollut yksin ja mieleni kirkastui hetkessä kun asiat sai purkaa jollekkin. Nyt mä olen voittamaton. Joka yö mä valvoin aamuyöhön saakka ja välillä katselin kun toinen nukkui. Mietin mitä kaikkea toinen ajattlee minusta ja kuinka onnistuisin olla tekemättä suurempia virheitä, olemaan hyvä tytöystävä.


Tarkoitukseni oli olla sjoella vain muutama päivä, mutta lopulta se venyi puoleentoista viikkoon. Päivät menivät aika itseään toistaen, mutta se ei haitannut. Olin tyytyväinen kaikesta huolimatta, sillä muutaman päivänä näin paria kaveria ja tututuin muutaiin uusiin ihmisiin! Parhaiten mieleeni jäi kun olimme Jusayn, Anskun ja Jeren kanssa ajelemassa tarkoituksena käydä jollain luolilla, joka osottautui luultua haastavammaksi. Luolan suu oli suljettu kalterein. Tämä takia päädyimme ajelemaan pienille metsäteille ja lopulta kaikki oli paniikissa ja kiljui kyllä kaikki kiljui kun auto ajoi takanamme ja metsästä löytyi traktori ja omakotitalo. Mielikuvitus ja kauhuleffat takaa varmasti hyvät ajoretket.









Aikaajoin me istuimme fiilispuistossa lukuisten ötököiden syötävänä tuulen riepotellessa hiuksiamme ja kuunnellen vuoron perään toistemme valitusta, kuinka huonosti hiukset olivat. Puistossa istuesa oli hassua katsella muiden istuvan kaljat kädessä ja välillä hoipertelevan pitkin puistoa. Pitki sitä ei jaksanut ja illalla menimme aina takaisin Jeren luo katsomaan elokuvia, kunnes "reipas" koululainen nukahti. Sain nukkua rauhassa aina lähes kahteen saakka, toisen ollessa koulussa.


Perus seinäjoen fiilispuistomeininki.




'If you don't come back tomorrow...'

Mun on tosi hankala kertoa mistään mitään. Unohtelen asioita, jos en niitä heti ylös kirjoita ja bloggerilla on vakavemman tason asenneongelma mun kanssa. No kaikesta huolimatta mulle lähteminen kotiin oli aika vaikea. Jere ja kaks kisua joihin rakasuin jäisi ja mä lähtisin kauas pois. Mä tiesin, että matkasta tulisi pitkä viime yön parin tunnin yöunien takia ja ikävä murtais mut alle minuutissa. Niinhän siinä kävikin. Mä halasin viimesiin sekunteihin saakka ja menin junaan istumaan ja toivoin, että nukahtaisin heti. Kuinka ollakkaan, koko matkan aikana en saanut unta ennen viimeisiä metrejä. Ikävä kasvoi kasvamistaan ja edelleen se kasvaa koko ajan.


Väiski 'haisupallo' <3

Rusina <3
<3

Jere reippaili ruohonleikkurin kans samal ku nauroin sille<3.
Jusay, Morsominä, Ansku
Viikko jo Savonlinnassa ja mun pää lyö tyhjää. Alku viikon mä nukuin univelkoja pois ja loppuviikon oon lojunu rannalla Hennun kanssa. Auringossa on olo kun kananmunalla paistinpannulla ja varjossa ei helpota yhtään. Järvessä on liian kylmä, eikä missään ole sopiva.Iltaisin parvekkeella on sopivan viileä ja mä voisin istua siellä koko yön. Nii mä teen, tälläkin hetkellä.


Toivepostaus-kysely päätty ja eniten ääniä sai vanhat kuvat- ja hiustyyli-postaukset ja lisäksi toivottiin hius-/meikkitutoiaaleja. Ne ovat tulossa tässä parin viikon sisään kaikki. Ajattelin pian kuvaa ihan kunnollisen lauluvideon, jossa soitan samalla mys taidokkaasti kitaraa. Joten biisi ehdotuksia tulemaan niin saadaan sellanenki teille näytille! Ja tähän lopuksi muutamia biisejä, jotka soi päässä taukoamatta.


4 kommenttia: