✰ No, you won't do the same

make avatar

it's been so long since i kissed your mouth
and it still feels like you cut my heart right out
and now i'm so tired you're so far from me
when i close my eyes you still make me happy


Mä raotin silmiä ja auingonvalo sokaisi mut. Mä nousin sängyn reunalle istumaan ja mietin kuinka paljon olin taas päivästäni hukannu nukkumalla kauneusuniani. Jotka olivatkin muuttuneen painajaiseksi. Mä käveilin haparoivin askelin ikkunan luo. Aurinko paistoi huoneeseen ja täytti sen lämmöllä ja sokaisevalla valolla. Nyt todellakin oli kevät ja lämpömittari näytti +26astetta auringossa. Mä puin hameen ja topin päälle, olin tietokoneen ja ison mukillisen kahvia. Mä etsin spotifysta mun lempibiisejä ja laitoin niitä soimaan. Mä istuin parveekkeen sohvalla kahvimuki kädessä ja keskityin vain nauttimaan auringon lämmöstä. Kuinka paljon mä rakastinkaan tätä tunnetta ja lämpöä.

En pelkää mitään enempää kuin että, saavun perille
Maailma pysähtyy ja ymmärrän
On kaikki ollut kuin värjättyä vettä


Mä kävelin kadulla ja auringonpaiste lämmitti mukavasti. Mä olin ilman pitkähihasta ja olo oli niin kesäinen, ettei mitään rajaa. Kuinka paljon kaikki aina odottaa kesää ja sitten lopulta kesä menee huomaamatta ohi. Mua pelottaa jo kesän loppuminen, ennen kun se kerkeää edes alkamaan. Joka päivä on ihanan aurinkoinen ja mä haluisi vaan mennä ulos ilman mitään syytä. Siltikkin mä yleensä jään sisälle, sillä mulle tulee kamalan turha olo, kun katson kaikkia lapsia leikkimässä ja kaikilla on joku mukana. Mä olen vain yksin. Missä mun pelastava prinssi luuraa.

Mä nyt teen sen mitä mä pelkään. Mä laitan sen lauluvideon, josta kumminkin kuulette vain äänen. Äänitys ei sisällä musiikkia ja se on jouluna äänitetty... Kipeänä ollessa. Joten älkää välittäkö pienistä epävireyksistä ja normaalia matalemmasta äänestä. Ja kyllä, en ole kovinkaan hyvä laulamaan. Uudempaa ja parempaa ehkä joskus.


 Ja yleinen ilmoitus.. Jos teillä on sanomista mun blogista, täällä olevista kuvista, videoista tai muusta sisällöstä niin kommentoinaa täällä, älkääkä tulko inisemään formspringiin anonyyminä! Se ei ole blogini palautelaatikko tai palautelaatikko yleensäkkää. En julkaise tai vastaa blogiani koskeviin asioihin formspringissä. En edes muiden kysymysten yhteydessä.

16 kommenttia:

  1. oot söpö ja tykkään äänestäs manaatti <3

    VastaaPoista
  2. Hyvä ääni, oli mukava kuunnella tykkäsin paljon =) <3 Lisää tallasia sus on ainesta beib! ;D

    VastaaPoista
  3. Sun ääni on hyvä mut vaa tosi epävireinen :D

    VastaaPoista
  4. Karo ja Hade : kiitos :D ♥

    Anonyymi: kiitos , ja mä tiedän kyllä et tossa se etenkin on epävireinen koska kipeen oli ,mahtava laulaa :D en mä ai vingu noi epävireisesti :D

    VastaaPoista
  5. SUN ÄÄNI ON IHANAN SÖPÖ ♥ tykkääään!

    VastaaPoista
  6. Iha jees perus ääni, epävireistä mut kuulosti iha hyvält kuitenkin. Kovalla harjoittelulla saattasit ehkä olla joskus oikea laulaja. :)

    VastaaPoista
  7. sulla ei kyl kauheen hyvää ääntä oo, mut keep going !

    VastaaPoista
  8. huooh mikset voi vastata formspringis blogikysymyksii? typerää teinikapinaa vai mitä? ja miksei edes muiden kysymysten yhteydessä? ei varmaa ole nii vaikeeta((: mut iha hyvi juuu laulat♥:))!!

    VastaaPoista
  9. anonyymi: en vastaa niihin formspringissä, kuin vain harvoin, sillä ne kysymykset voi esittäää tässä blogissa, ni ehkä muutki löytää askarruttaviin kysymyksiin helpommin vastauksen blogista kun läteä ettimäään niitä jostai formspringistä =) ja kiitos. =)

    VastaaPoista
  10. Sulla on ihan nätti ääni, mutta huomaa heti että ei ole kyllä harjoiteltu. Ääni epävireinen ja liian heikko! Yritä saada ääni tulemaan enemmänkin "sisältä" eikä niin pinnallisesti! Kyllä harjoittelu tekee mestarin :)

    VastaaPoista
  11. Tuli mieleen, että miksi laitat tänne laulupätkän missä olet kipeänä? Eikö kannattaisi näyttää ihmisille jotka kuulevat suo ensimmäistä kertaa sun omaa ääntä eikä "normaalia matalampaa". Onhan sulla varmasti tullut tilaisuuksia äänittää terveenäkin. Vaikuttaa että yrität puolustella epävireyttä jota oli hieman. Tykkäsin itse silti äänestäsi ja toivon että laitat enemmän materiaalia missä et olisi kipeä :) Kyllä sulta ääntä löytyy! thumbs up!

    VastaaPoista
  12. Itseasiassa mulla ei kamalasti ole ollu mahdollisuuksia nauhottaa jolloin olen terveenä ollut, koska olen ollut paljon kpeänä. siksi jouduin laittamaan tuon jouluna äänitetyn... ja niitä äänityksiä joissa olen ollut terve ja äänikin normaali on kyllä kamerassa, mutta kamera ei anna siirtää videoita koneelle, joka on harmi. mutta tässä lähiaikoina pitäisi tulla uudempi ja parempi vido kun lainaan äidin kameraa =) mutta kiitos palautteesta =)

    VastaaPoista
  13. Tosi kiva blogi sulla :-) Ihana ääni ja osaat laulaa hyvin. Käy kattomassa munki blogi, jos kiinnostaa http://linnea-rememberme.blogspot.com/ :)

    VastaaPoista
  14. iha hyvä ääni!
    viittisitkö kurkkaa munki lauluvideoit ? :--)

    VastaaPoista