✰ I will find my place

'Muuten leijuisimme taivaalla niin kuin pilvet
Mut me vaan unelmoidaan, että jonain päivänä
Vielä kaikki muuttuu'

Tälläkin hetkellä mä lentelen mun ajatuksien turvin kaukana todellisuudesta. Kaikki on lähes täydellistä, vain pienet virheet täydentämässä elämää unelmissa.  Mikä voisi mennä pieleen. Mä herään todillisuuteen ja kaikki on aivan toisin. Mikään ei ole niinkuin niiden toivoisi olevan. Mikään ei ole enää täydellistä ja pieniä virheitä seuraa suuret virheet.

Mä istun yksin parvekkeen sohvalla ja katselen aurinkoon. Miksi olin niin lumoissasi ja uskoin kun sanoit olevasi tosissasi ja sanoit että kaikella sillä on väliä. Tässä näen taas kuinka hyväuskoinen osaan olla. Mutta mä en menettänyt mitään, ehkä ystävän ja luottamuksen sua kohtaan. Mä pärjään silti. Mulla on joku ihminen, johon luotan. Hänen avulla mä pärjään ja tulen pärjäämään aina. Mä rakastan sitä. Mä rakastan tähä henkilöä kuin ystävää, mutta silti kuin kumppania. Vaikkakin kaikki on aivan levällää, eikä ole meitä. On vain minä ja hän, se riittää.

Mä oon niin täynnä Savonlinnaa ja siellä asumista. Mä en yksinkertasesti enää vaan jaksa. Etsin asuntoa parhaillaan ja myös työpaikkaa yritän saada. Mä en aio enää viipyä täällä kauaa, kesätyötkin saa jäädä jos en saa niitä pk-seudulta. Mä aion muuttaa viimeistään kesäkuun ekoilla viikoilla, sillä mun vaihtoehtoihin ei kuulu kesällä Savonlinnassa masentuminen. Mun ens kesästä tulee paras aikoihin, mä pidän siitä huolen. Ja alkakoon tuleva kesä sitten mun tupareilla. Mutta mä toivon ja uskon, että kaikki asiat tulee muuttumaan paremmaksi, kun pääsen täältä jumalan seläntakaa pois.


Lyhytpostaus. Videopostaus ja lauluvideo tulee heti ku blogger ja youtube suostuu hteistyöhön.

3 kommenttia:

  1. Sä osaat kirjottaa tosi hyvin, ja mä tajuan, kuinka rasittavaa täällä Savonlinnassa on asua, kun ei asu moniakaan ystäviä lähellä.

    http://asliceoflove.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. inka: kiitos :) ja hyvä jos oku tajuaa... savonlinna on perseestä :D

    VastaaPoista
  3. Savonlinna on.. koskaa tääl tapahu mittää :)

    VastaaPoista