★ You drive me crazy

Every time you look at me
My heart is jumpin, it's easy to see


You drive me crazy
I just cant sleep
Im so excited, I'm in too deep
Ohh...crazy, but it feels alright
Baby, thinkin of you keeps me up all night 


Mullon nyt sellanen fiilis et tartteen jonkun mun lähelle. Tosin en ihn ketä vaan.. Tahdon sen tiety henkilön. Mutta miten ollakkaa, en mä voi saada kaikke sormia napsauttamalla. Nyt musta kumminkin tuntuu, että täs jutus must tulee vaan hyväksikäytetty ja se satutettu. En haluis ajatella niin, mut se fiilis tulee väkisin. Oikeesti oisin aika ilonen kun joku nyt kehittelis mulle sellasen ajatusaltaan, mikä Dumbledorellaki on homopotteris, että ajatus ohimosta ulos ja uimaan! Kyl kelpais.



Sitten en oo varmaan viel tainnu erikseen esitellä, tai edes mainita kun sain kirpputorilta halvalla kauan kaipaamani kihartimen ja kengät! Kiharrin oli iha uus ja makso vaan 4€! Sitten tossa syksyllä olin kuolannu Spirit Storessa leopardi kuosisia ballerinoja, jotka makso päälle kakskymppiä... Noh nyt sain ne 3€ ja ne oli varmaan käyttämättömät ku iha uuden näköset ja tuntuset! Sitten joskus kerroin, että aion ostaa sen kaulakoru/shottilasin ja senkin sain ostettua jo aikoja sitte, olen vain saamaton kuvien kanssa.




Kui monesti päivässä mä alotan uuden blogimerkinnän kirjottamista, mutta silti aia päädyn painamaan delete nappia. Mun ajatus karkaa aina ja mä haluaisin vaihtaa aihetta joka toisen lauseen kohdalla. Siks mulla on miljoona kesken jäänyttä postausta, jotka voisin kirjoittaa loppuun. Mutta siltikkään en tahdo. Mä käytän aikani nykyään suurimmaks osaksi piirtämiseen ja haaveiluun. Mite asiat olisi toisin jos olisin tehnyt niin tai mitä tapahtuisin jos sanoisin näin. Kaikkia lauseita riivaa sana 'jos' joka tekee kaikesta nii epävarmaa.

Mä nyt oon tässä taas suunnitellut että ensi viikolla voisin tehdä mun hiuksille jotain. Ajattelin värjätä hiukset aivan vaaeanpunaisiksi, kuten hattara. Kumminkin suklaanruskea ja musta houkuttelisi myös, joista ainakin mustan jätän suosiolla pois. Tiedän jo nyt että haluan muutaman viikon päästä vaalean värisävyn ja hiusten blondaaminen mustasta ei ole halpaa eikä muutenkaan minun lempipuuhaa. Sitten mä tässä vähän aikaa sitten mä tein itselleni smileyn, joka kylläkin tulehtui. Otin sen pois ja laitoin uudellee ja nyt se on ihan kunnossa. Olen tässä meittinyt mitä mä tekisin lävistyksien suhteen, olisi aika tehdä jotai muutosta. Mä kaipaan muutoksia.


Mä sillon kerroin teille mun seinäprojektista, joka sain viime viikolla valmiiksi! Olen siihen ihan tyytyväinen, tosin toteutan se isompana sitten kun saan oman asunnon. Mulla on aivan suunnaton sisustushulluus. Mä oon selannu netissä kaikki mahdolliset huonekalusivustot ja sisustussivut läpi ja etsinyt kaikkea omaan asuntoon. Kesällä kun muutan, ole erittäin tyytyväinen kun on pitkästä aikaa ihan ikioma asunto, jossa voi olla ja tehdä mitä ikiä haluan. Saan sisusta sen oman mielen mukaan ilman kenenkää valitusta ja mielipiteitä. Vain minun mielipiteeni merkitsee silloin. Tosin mua karmii ajatus siitä hiljaisuudesta, mikä sen asunnon valtaa aina välillä. Ei ole vanhemmat nalkuttamassa tai sisasukset valittamassa. Toisaalta, olen odottanut sitä kauan! Silti toivon, että pk-seudulle muuttaessani saan elämääni jotain sisältöä, ekä vain kyyhötä  kotona yksin. Uskon tämän toteutuvan, sillä ainakin on kaverit lähellä ja saan jatkaa harrastuksiani paremmin mahdollisuuksin!


Mun mielessä pyörii suurimman osan ajasta vain yksi asia... Lontoo. Kuinka kauan jaksan odottaa että pääsen Suomesta pois, kauan odotettuun Lontooseen. Luultavimmin menen kesän jälkeen käymään Lontoossa tapaamassa muutamia ystäviä ja kiertelemässä paikkoja ihan vain huvin vuoksi. Lähden luultavasti matkall yksin ja viivyn parisen viikkoa, ellen saa jotai mukavaa matkaseuraa!

 Joo sitten tässä tyhjentäessä vaatekaappia, aatelin pitää blogikirppiksen/huutiksen. Teen sille erillisen blogin, josta sitten löytyy ohjeet, tavaroiden ja vaatteiden lähtöhinnat ja kuvat. Ilmoitan  sitten täällä tarkemmin kun tuo on valmistunut. Ja sitte niitä rakkauskirjeitä voi mulle lähetellä jennieannihilatio [at] hotmail.com ja kommentointi on sallittua ja erittäi toivottua!

1 kommentti: