★ If you arere putting in a hundred put your ones up, ones up

Se tunne kun syöt katseellasi. Katseesi aloittaa ylhäältä siirtyen hitaasti jokaisen yksityiskohdan huomate yhä alemmas ja alemmas. Tunnet jossai sisälläsi myllertävää tunnetta lähestyessäsi keskivaihetta. Naamasi vakavoituu alas asti päästessä, sillä et voi enää peitellä pettymystäsi. Katsot viellä pikaisesti alhaalta ylös ja alat karjua. Jälleen kerran jääkaappi täynnä ruokaa, eikä mitään syötävää, mitä sinun juuri nyt tekisi mieli! Näin käy minulle joka kerta, kun käyn jääkaapilla. 

Vihdoin, 100lukijan raja tuli täyteen tässä muutama päivä ehkä viikko sitten. Kiitos! ♥ Olen hyvin hämilläni näinkin suuresta blogini suosiosta ja toivon, että lukija määrä myös pysyy jopa kasvaa entisestään! Ja tässä samalla pyydän anteeksi näitä hieman piempiä taukoja postausten välillä. Olen vain erittäin saamaton ihminen ja olen alkanut siirtää kaikkea aina vain seuraavalle päivälle, jolloin huomaan jo viikkojen menneen. Nyt kumminkin sain aikaiseksi tämänki kirjoittamisen joten....


Nyt ensiks mä kerron teille musta itsestäni - kansan pohjasakasta, niinkuin joku fikuksi itseään luuleva anonyymi kerran minua kutsui. Mulle on tullut kysymyksii koskien mua, joten kerron niiden avulla.

Ikä, missä asut/olet asunut ja ketä perheeseen kuuluu? Olen siis syntynyt vuonna -93, eli tänä kesänä, heinäkuun puolessa välissä täytän 18v. Mulla on jo nyt ikäkriisi, kun mietin että jo niinkin kauan olen elämästä johonki tuhlannut ja nuoruus alkaa olla vaan muistoja. Asun tällä hetkellä äidin luona Savonlinnassa, pikkuveljen ja kahden kissan kanssa.Olen asunut eri puolilla Savonlinnaa, mutta lähinnä Nätkillä. Asuin myös yksin Lappeenrannassa vuoden ja Helsingissä puoli vuotta.


Opiskeletko? Missä? Töissä? Missä? Tällä hetkellä en opiskele. Olen käynyt vain peruskoulun. Lappeenrannassa kävin Etlä-Karjalan ammattiopistossa puutarhuri/viherrakentaja-linjaa huoman vuoden, kunnes huomasin ettei ala ole todellakaan mulle sopiva. Kynnet piti pitää lyhyinä (yhyy), piti käyttää työkoneita, joita pelkään ja olin allerginen hyönteisten pistoille ja joillekkin kukille. Sitten sieltä siirryin Nurmijärven yhteikoulun lukioon, jossa jaksoinkin muutaman kuukauen kunnes sen lopetin. Koulut ei ole mua varten, sillä en kestä aikaisia aamuherätyksiä.Nyt kumminkin yhteishauissa hain pk.seudulle audiovisuaalisille linjoille, jotta yvällä tuurilla pääsisin opiskelemaan media-assariks, josta oon haaveillu jo yläasteelta saakka. Nyt kumminkin kauhulla odotan tuleeko pääsykoe kutsuja vai ei.


Mitä harrastuksia sinulla on ja mitä teet vapaa-aikanasi?  Harrastan tanssia. Tällä hetkellä vain latinoyksintansseja. Helsinkiin muuttaessa jatkan tankotanssia, streettiä ja show tanssia. Valokuvaus ja laulaminen kuuluu mysös harrastuksiini. Vapaa-ajan mä kulutan pääosin piirtämiseen ja valokuvaamiseen. Aina inspiraation iskettyä myös kirjoita paljon novelleja, lyriikoita ja ruoja. Tykkään myös välillä pysähtyä miettimään asioita ja haveilemaan, muusiikki taustalla soiden. käyn myös hevostalleilla suht säännollisesti, normaalisti islanninhevosvaelluksilla, ihan omassa rauhassa, en välitä ryhmätunneista. Olen ratsastanut noin. yhdeksän vuotta ja aion jatka viellä kauan.

Millainen on tämän hetkinen näkemys tulevaisuudestasi kahden vuoden kuluttua? Luutavimmin opiskelen toista vuotta media-assistentiksi ja asun Lontoossa pienessä kaksiossa kesusta läheisyydessä. Toivon mukaan mulla on seurusteukumppani ja ehkä pari kissaa. Käyn myös luultavasti koulun ohella jossakin töissä ja olen saavuttanut pari haavettani, jotka ovat viellä salaisuuksia!

Asioita joista pidät ja et pidä? Pidän: hattara, musiikki, tanssi, valokuvaus, halit, pojat, tytöt, pimeät syysillat, kynttilät, romantiikka, kissat, shoppailu, ruoka, matkustaminen, suuret kaupungit, keikat, festarit, seksi, juhliminen, kesä, laulaminen, hiusten värjäys, pinkki, musta, super mario, hello kitty, tatuoinnit, lävistykset, blogit, coca cola zero, pusut, laskettelu, skedeeminen, nukkuminen, ystävät, salaperäisyys, elokuvat, saamani huomio attentionwhore?, skins, gossipgirl, muoti, luut, tyttömäisyys/naisellisuus, alkoholi, laihtuminen ja paljon muuta. En pidä: korkeat ja ahtaat paikat, hissit, rasismi, kylmä, epärehellisyys, lihoaminen, humppa, meikkipellet, klovnit, ötökät, hyväksikäyttäjät, työkoneet, traktorit, tuppukylät esim savonlinna, lokerointi, paskanpuhujat, kaksinaamaisuus, pinnallisuus, materiaalisuus, lellipennut, lapset, myrskyt, lääkärit, piikit, neulat, viemärikaivot, putket, kohonneet verisuoet, kaalilaatikko, maksaruuat ja paljon muuta.

Mitä kaikkia lävityksiä ja tatuointeja sulla on? Aiotko ottaa lisää? Tällä hetkellä mulla lävistyksiä on snake bites, madonna x 2, navel x 2, bridge, helix, industrial, lobe, venytys 16mm x 2, smiley ja septum. Otan kai mahdollisesti surfacen niskaan tai madisonin. Tatuointeja mulla on vain tähdet solisluide alla, leopardi kuosilla. Tatuoiteja tulevaisuudessa aion ottaa paljon lisää. Sleevet molempiin käsiin luultavasti, kylkiin ja alaselkään ainakin. Kesällä luultavasti tulee seuraavat, ellen aiempaa saa rahaa kasaan seuraavaa leimaa varten.

Onko sinulla tiettyä kaveripiiriä tai parasta ystävää? Mulla ei ole varsinaista kaveripiiriäni. Mulla on kavereita ympäri Suomea ja ulkomaillakin, joita nään ku aika ja muut asiat sen sallivat, enkä vain pyöri tiettyjen henkilöiden kanssa, vaikka kylläkin joidenkin kanssa tulee oltua enemmä. Mulla on parikin tärkeäää ystävää. Ensinäkin Aleksi josta tuli mulle aivan sairaan tärkeä tässä reilu vuosi sitten. Aleksi on toinen niistä ihmisistä, joka tuntee mut paremmin kuin kukaan muu. Hän on mulle kuin velija rakastan sitä ihan suunnattomasti. Toinen näistä henkilöistä, jotka tunteemut paremmin kun muut on mun pikkuserkku Jenna. Kuten arvattavissakin oon tuntenut Jennan ihan sen syntymästä asti ja meillä on kaksi vuotta ikäeroa olen 2vuotta vanhempi, mutta ei siltä aina tunnu. Jennan kans me eletään niin samassa ajatusmaailmassa ja ollaan lähes kaikesta samaa mieltä, ettei mitää rajaa. Meitä ei estä mikään toteuttamasta meidän unelmia ja suunnitelmia! Rakastan tätä tyttöö niinku aivan suunnattomasti!

Mitä hajuvesiä ja meikkejä käytät? Kuinka kauan käytät laittautumiseen aamuisin?  Tällä hetkellä mulla on joku halpis hajuvesi Boum ja sitten mun vähän kalliimmat lempihajuvedet Hugo Boss - Boss Orange, D&G The One ja Gucci Eau de Parfum II. Eniten käytä ehkä D&G:tä. Meikkejä on halpiksia ja vähän laadukkaampia. Suurin osa meikeistäni taitaa olla Lumene Netural Code ja muutamia Diorin, Estee Lauderin ja Chanelin meikkejä löytyy. Aamuisin käytän laittautumiseen noin 2-3tuntia yhteensä, kireessä selviän juuri ja juuri 1½tunnissa. Aikaa kuuluu suihkussa puolesta tunnista tuntiin, meikkaamiseen puoli tuntia, hiuksiin hiuksiin puolesta tunnista tuntiin ja vaatteiden valikoimiseen vajaa puolituntia. Tiedän, aiva liian kauan. Kouluaamuina joskus tyydyn vetämään pipon päähän ja laittamaan vain ripsaria, jolloin ole valmis alle 15minuutissa. Mutta se tapahtuu vain hätätapauksissa.

Seurusteletko? Oletko ihastunut tai rakastunut? Tätäkin oli kysytty muutamaan kertaan ja ihmettelen kovasti. Kuitenkaa en tällä hetkellä seurustele. Kumminkin olen rakastunut, tosin henkilöön, jota en varmaan koskaan tule saamaan itselleni. Ihastun helposti ja voin ihastua vaikka ohitse kulkevaan ihmiseen, mutta taas kunnolla ihastuminen on eri asia. Tällä hetkellä olen ehkä hieman ihastunut, mutta ehkä enemmänki erittäi kiinnostunut eräästä henkilöstä. En hätiköi näissä asioissa vaan annan ajan viedä asioita eteenpäin omalla painollaan.

Katsotko televisiota? Lempi sarjat ja elokuvat? Katson televisiosta reality-sarjoja mm. Idols, BB, sisustus, eläin ja malliohjelmat. Myös ruokaohjelmien aikaan onnistun aina osumaan tv:n eteen. Harrastan myös kanavasurffausta hyvin useasti tekemisen puutteessa. Kumminki lempisarjoihini kuuluu Gossip girl, Skins, O.C., Sinkkuelämää, Salatut Elämät ja Kumman kaa. Lempileffoihin kuuluu mm. Titanic, 500 days of summer ja Amélie. Leffoja katson erittäin paljon ja kauhuleffoja en pysty katsomaan yksin.

Miksi kirjotat blogia ja mihin aihealueisiin se jakautuu? Kirjotan blogia, koska tahdon. Yllätysyllätys, kuka nyt kirjottaisia blogia tahtomattaan. Kumminki pidän blogiana yhtenä mahdollisuutena purkaa ajatuksiani asioista kun asioista. Blogini sisältö siis rajoittuu lähinnä mun omiin ajatuksiin, tekemisiin ja mieltymyksiin, myös erilaisten asioiden pohtimiseen. Blogissa on myös tulevaisuudessa nähtävissä enemmän kuvamateriaalia, jotka on oma kuvaamiani. Nyt oma ottamien kuvie määrä on hyvin vähäien, johtuen kamerani temppuilusta ja tällä hetkellä mennään vaan kännykän paskalaatuisella kameralla.


Mä katson ikkunasta kuinka auringos valo kimaltelee valkealla hangella. -Se sokaisee kauneudellaan, mutta samalla toivon jo kesän saapuvan. Kello on vasta vähän yli kuusi aamulla ja olen jo hereillä. Jotkut heräilevät valmistautumaan töihi, toiset kouluun. Mä juon kahvia keittiönpöydän ääressä ja tunnen oloni hyvinkin vahvaksi ja iloiseksi. Kuin jokin raskas taakka olisi siirtynyt hetkeksi sivuun ja odotti heikkoa hetkeäni romahtaakseen niskaani takaisin. Nyt kumminkin se sai pysyä tieltäni pois. Taustalla soi voicen aamuradiosta Uniklubin huomenna kappale. Vaikka meille annettaisiin koko avaruus, vain hetki kun sen saisin katoamaan. Vaikka maailma eteeni polvistuisi, sen vain saisin palamaan ja huomenna.. taas huomenna olen surullinen. Mä aavista, että huomenna mä taas oon jollakin tapaa allapäin.Kumpa osaisin tehä asialle jotain.

Tässä muutamia tatuointeja, millasia tai minkä tylisiä haluaisin. Tosin en välttämättä samoihin paikkoihin kuin kuvissa, ja toki omia versioita näistä. En välitä pistää itseeni täysin samanlaisia kuvia jos on  muueltuja ideoita mielessä.







Mun piti tähän postaukseen laittaa kuvia mm. mun lapsuudesta ja se lauluvideo, jotka nyt siirtyy varmaan viikonlopulle tai ensi viikon alkuu. En ole nimittäin kotona ennen viikonloppua, ja viikonloppunakin on tekemistä enkä välttämättä saa skannattua kuvia ennen sunnuntaina tai kuvattua lauluvideota. Edellise valmiis videon poistin, koska se oli kamala. Ensi viikolla torstai aamuna olisi tarkoitus lähteä pitkästä aikaa Helsinkiin. Mä en varmaa voi olla ilosempi enää sitten kun olen perillä ja nään vihdoin ihmisiä ja lisää ihmisiä ja pääsen kaupunkiin, jossa on jotain elämää! Odotan myös automatkaa, tosin hyvi ristiriitaisin tunnelmin. Rakastan auto matkoja, musiikin kuutelua ja maisemien katsomista. Saa vain rauhassa olla ja miettiä. Tätä varten täytykin päivittää musiikki valikoima puhelimeen ja mp3:lle. Samalla kun rakastan auto matkoja mä myös vihaan niitä. Mulla on suunnaton pahoinvointi aina autossa, ja joudun ottamaan tupla annoksen matkapahoinvointilääkkeitä, joka aiheuttaa mulle päivän lopuksi mahdottoman väsymyksen ja ajaa mut nukkumaan. Onneksi torstai iltana pääsen toivon mukaan vain erään henkilön luo suoraan a saan vaan ollla rennosti välittämättä nukahdanko tyytyväisenä hänen viereen vai höpötänkö lääkehuuruissa omiani. Helsingissä olen ainakin viiko, ehkä kauempaa. Riippuen rahatilanteesta ja kuinka viihdyn siellä ja kka mut aina huolii yöksi. Mä vaan niin odotan jo torstaita!



P.S. Muistattehan käydä kysymässä kysymyksiä täällä!


1 kommentti: