✰ You are my only one

Muuten leijuisimme taivaalla niin kuin pilvet
Mut me vaan unelmoidaan, että jonain päivänä
Vielä kaikki muuttuu 

Joka aamun mä alotan juomalla kuumaa kaakaota ja istun huoneeni pöydällä katsellen ikkunasta ulos. -Yritän nähdä kauas, sinne missä sä oot. Eilen mä mietin miten paljon voit saada aikaa mussa. Mun päässä pyörii miljoonia lauseita. -jokaisessa sana 'jos'. Kaikki on niin epävarmaa. Sä aiheutat mulle suunnatonta mielipahaa, mutta toisinaan taas sä oot syy, miksi mä voin olla onnellinen.  -Kylmä pakkanen pistelee varpaissa ja kasvot ovat tunnottomat. Muistan sen kuin elokuvan, astelet varovasti rappusia alas ja hymyilet.

Päämäärän tunteille on enää avaruus,
Koska sä oot muisto, kuva mun silmissä.
Etkä sä hymyile, vaan söpösti irvistät.
Ja se on ainoo hyvä asia täl filmillä.

Niinhän se on, elokuvatkin vanhenee. -Mitä käy kun mun muistikuva susta haalistuu. Miks me vaan sanotaan asioita? Eikö olisi jo aika tehdä jotain. -Mä en tahdo tietää, mitä mulle käy kun sä katoat kokonaan. Mä kuulen susta harvoin mitään. Jos haluan jotai tapahtuvan tai saada tietää sust jotain, mun on tehtävä itse kaikki. Mulla on niin turha olo välillä. -Olenko sulle vain joku, muiden seassa? Sä sanot 'mä rakastan sua' ja mä uskon, mutta missä on ne teot, jotka todistais sen. Sanat ei merkitse mitään ilman tekoja. Ja ne miljoonat lupaukset, montako niistä oot onnistunut pitämään.. Korkeintaan muutaman. -Mitä mun pitäis ajatella?

Maailma muuttuu, sut mukanaan muuttaa
Näin me yhdessä kuljetaan väärään suuntaan
Ei oo aikaa pysähtyy, ei ees hetkeks

Mä en aio syytellä sua, koska mäkin oon tehny virheitä. -Monia, pahojakin virheitä.  Kaiken oon saanu anteeks, mut niin oot säkin. Meis molemmissa on vikoja ja hyviä puolia, mut ne just täydentää meitä toisiamme. Mut silti me molemmat muututaa, me ollaa menossa vääril raiteil. Me mennään väärään suuntaan ja lopulta me törmätään. -Kaikki hajoo käsiin. Pakko muuttaa asioita, pakko tehdä niille jotain jotta se pahin ei tapahtuis. -Mä en haluu ajaella yhtäkään päiää ilman sua. Kaikki se ei voi mennä hukkaan mitä me tähän mennes ollaan yhdessä rakennettu. Mä en toivo muuta kun, että saisin viellä tuntee sun kosketukses. Halata kun nään sut ja sanoo sulle että mä välitän. Mut se on hankalaa, jos toinen ei oo tee sen eteen mitään. Muistatko kun sanoit että teet kaikkes meidän eteen? -No, miten on... Teetkö? Mä ainakin teen, mä lupasin sulle.

Mä haluun enemmän elämältä odottaa,
Mä haluun enemmän eli sut kokonaa.
Mitä se vaatii? mä oon valmis kaikkeen,
Mä oon valmis panostaa mun täydelliseen mieheen.

Sä oot mulle se ykkönen. Sä oot mulle se, jonka  takia oon valmis tekemään mitä vaan. Haen sulle vaikka kuun ja tähdet taivaalta jos se tekee sut onnelliseks. Haluun vaan toivoo, että viel jonaki päivänä me ollaan yhdessä, onnellisii toistemme kans.  Ja se päivä tulee viel koittamaan ja mä aion odottaa sitä niin kauan kun se sitä vaatii. -Koska mä rakastan sua! ♥

I need you right here
Next to me
'Cause there ain't nobody
Would love me the way you do
That's why I'm over here
On my knees
Hey boy I wish
You don't leave me

2 kommenttia:

  1. ooh, on se kyl söpö kenest kirjotinki ♥ mauw :c

    ja sitä lorttomanaatti olet ihastuttava myös ♥

    VastaaPoista