★ Wake up honey... WAKE UP

Voin kertoa teille miltä tuntuu herätä aamulla ensiksi herätyskelloon. Ah painat sen pois päältä hakattuasi kolme tuntia torkkua. Juuri kun torkku loppuu ja nukahdat takaisin puhelimeen alkaa tulla tekstiviestejä hirveällä sarjatulituksella. Siinä vaiheessa sun tekis mieli heittää puhelin seinään, nousta ylös ja mennä pieksemään se kyseinen tekstiviestien lähettäjä, joka tässä tapauksessa oli Edi . No koska Edi asuu niin kaukana ni suunnattomalta vitutukselta pääsin lopulta sängystä ylös ja raahauduin koneelle.
Mä vihaan aamuherätyksiä. Oli ne sitten aamulla kahdeksan aikaan tai päivällä ahden aikaan, kuten tänään. Mä haluun nukkua niin kauan kun nukuttaa ja sitten herätä kun siltä tuntuu ja jalat mua kantaa.

Tänään ajattelin olla reipas ja mennä ulos taas valokuvaamas. Mut mun reippaus loppu siihen ku ajattelin, että pitäis mennä ulos kun siellä on kylmä. No jos oikein yritän niin ehkä mä viellä jossai vaiheessa jaksan raahautua ulos. Tekis mieli myös tehdä jtn kunnon ruokaa, jotain itämaista ja sitten vohveleita. Taas vaihteeks. Vohveleita joka toinen päivä. Tosin ne on aika mauttomia kun en käytä sokeria tai mitään niissä. Mut hyvin ne uppoo. Mutjoo kirjottelen illalla enemmän ku nyt katkes ajatus.

1 kommentti: