✰ I've got to remember this is just a game

Mulla oli joskus merkintä, jossa pyysin ihmisiä kysymään multa kysymyksiä asioista jotka heitä askarruttavat. Kysymyksiä on tullut tässä muutaman kuukauden aikana noh... Aivan suunnaton määrä. Olen ollut liian laiska vastatkseni niihin, joten tässä pikku hiljaa niihin alan vastailla. Tänään kumminkin olin onneissa kun sain kamerani vihdoin käyttöön, tai luulin saavani. yrittäessäni avata kameraa se ilmoitti että akussa oli vika. Noh eihän siinä sitten ku korjaaamolle uudelleen. Huomenna sen pitäisi olla takaisin ja luultavimmin pääsen vihdoin kuvaamaan kunnnolla. Tänäänkin olisi ollut mahtavia mahdollisuuksia valokuvaukseen, kohteitakin olisi ollut, mutta näin taas mun tuuria.

Mua suunnattomasti naurattaa ihmisten kommentointi formspringissä blogini sisällöstä. Kuten eräs anonyymi sanoi 'blogi on pelkkää angstista piiperrystä ja tarina muodossa kirjoittaminen ei kiinnosta lukijoita'. Näimpä tällä kertaa. Kerron teille nyt selkeästi ja yleisesti, ettei blogi sisältö aina ehkä olekkaan positiivisimmasta pääästä. Kirjoitan blogia itseni takia, se on minulle tapa purkaa mieltäni painavia asioita ja tapa tuoda sisäistä minua esille. Yleensä mieleni tekee kirjoittaa, kun mieltä painaa jokin ikävä asia tai stressaan jostai silloin saa purettua sen kaiken tänne. Toki pidän asiat julkaisukelpoisina, enkä mene yksityis asioihin, jotka eivät ole soveltuvia julkaistavaksi. Kirjoitan myös positiivisistä asioista, ne vaan ovat ehkä pienempi osaa blogiani. Ainakin ollut tähän mennessä, mutta siihenkin tulee luultavasti muutos kun saan elämästä kiinni ja jutut alkaa sujua, kuten pitääkin. Olen yllättynyt että näinki moni on alkanut blogini lukijaksi ja on jaksanut kiinnostua elämäni ja mietiskelyni seuraamisesta. Kiitos heille, sillä myös te rakkaat lukijat olette osa blogiani ja annatte minulle myös intoa kirjoittaa, kun tiedän joidenkin tykkäävän kirjoituksistani. 

Nyt kumminkin kysymysten pariin: Mikä on bloggauksesta kivointa?  Pidän kirjoittamisesta yleensä ja tämä on tapa selvittää ajatuksia. entä mikä ottaa eniten kaaliin? Ihmiset jotka käyttävät tekstejäni itseäi vastaan ja analysoi kirjoittamiani asioita, tietämättä niistä mitään. Mistä lähti idea tatuoinnin ottamiseen ja mikä sen tatskan ajatus on? Näillä tähdillä ei varsinaista ajatusta ole, pidän vain kuvasta. Seuraavalla tatupinnilla jonka otan on taas merkitys. Siita sittenmyöhemmin enemmän. haluaisitko vielä toisen tatuoinnin? jos haluut, niin millasen? Kyllä tahdon, montakin. Ja aion ottaa ne kun on varaa ja ajankohta sopiva. suosikkivuodenaikasi? Kesä ehdottomasti!  kauanko olet pitäny blogia kaikkiaan, ja onko ollu muita blogeja ko tää?:) Itseasias, mä en muista kauanko tämä on ollu. varman jonku puolisen vuotta vajaat. Ja on ollut 'blogeja' jotka oli kkumminki täyttä paskaa sisältäviä kirjoituksia. Onko sulla jotain lapsuuden unelma-ammattii? Pienenä tahdoin olla narkkari tai eläinlääkäri. Kumpikaan ei nyt tainnut onnistua ja pysyä unelma-ammattina, eikä tuo narkkari ammatti taida olla mutta aina näin vastasin kysymykseen :D Onko sulla suunnitelmia elämälle vai annatko sen vaan kulkee eteenpäin ja kattoo mitä tapahtuu? Mulla on suunnitelmia paljonkin, teen toki niiden eteen jotain, mutta annan elämän viedä ja katson mitä se tuo tullessaan. Tilaatko paljo vaatteita netist? Joskus saatan tilata jostain tyyliin Urban outfittersiltä tai Topshopista lähinnä. paljon tienaat ja paljo kulutat kuukaudessa? Tienaan tällä hetkellä 0€ ja kulutan varmaaan.. no mutsin rahoja.. aivan liikaa :D sipsit vai karkki? Molemmat, koska en osaa päättää.  Paras leffa ikin? Varmaan Titanic, oon aina tykänny siit ja jaksa kattoo sen vaikka miljoona kertaa. Kerro sun poika-/tyttöystäväst: -Mis tapasitte -Millo? -Miten?  No ei mul oo sellasta :( Oletko haaveilija? Ai että olenko, jos näitä mun blogimerkintöjäkin lukee, niin mitä muuta niistä löytyy kun mun haaveita. Mikä on tuleva ammattisi? Jos pääsen kouluun johon pyrin, mmattini tulee olemaan media-assistennti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti