★ Day one, day two....

Mä elän nykyään päivät vaan läpi samal taval. Toivon, että yks päivä ois ohi, jotta toinen päivä tulis jo. Odotan että uus päivä tois jotai uutta mukanaan, mutta ei se tuo mitään. Ja siihenki on syy ja se oon mä itse. Mä elän aina samaa linjaa. Aamulla kaakaoo, dataan, musiikkii, dataan, telkkaria, dataan, muusiikkia ja nukun. Ei mun elämäs tapahdu mitään, jos en poikkea näist rutiineist, mut minkäs teet ku on vaan luonteeltaan sellanen että odottaa ja odottaa... Toisaalta haluisin vaan nukkuu, nukkuu ja nukkuu kaiken aikaa ja oottaa et päivät vaa loppuu.


Ja kertokaa te lukijat nyt haluatteko, että tee tässä joku päivä videopostauksen? Tai mitään ehdotuksia, teemapostauksiin?

5 kommenttia:

  1. Joo videopostaus! :) tee toki sellanen.ja sit olis kiva saada sellanen jonkimuotoinen vaatepostaus.vaikka et mitä vaatteita käytä useimmin ja mitä sit vähiten.tai jotakiin :D

    VastaaPoista
  2. Mun mielest hyvä idea videopostaukselle ois tyylii, et mitä sun laukkus sisältää! Tai et mitä just tyylii kannat ain sun laukussa mukana (lompakko, avaimet, mahd. kalenteri yms)

    Ja rakastuin sun hiuksiis! Aw!

    VastaaPoista
  3. hei tee joku huone postaus- sun huoneesta tai vaik lempi tavaroista tai koruista!

    VastaaPoista
  4. Joo nää postaukset tulee varmaan tällä viikolla sitten =) ja kiitos ideoista :>

    VastaaPoista