✰ Coconuts

Mä en oo koskaa uskonu et löytäisin jonkun, johon voisin kiintyä niin paljon, että se ihmien sais mut tekemään mitä vaan sen takia. Sellasen jok välittäis musta tälläsenä kun oon ja myös näyttäis sen. Ja arvatkaa mitä, en muuten usko vielläkään. Kyllä mä henkilön löysin johon kiinnyin, kuka sai mut tekemään mitä vaan, mut se että hän olis jollakin tavalla näyttäny mulle välittävänsä musta tälläsenä kun oon. Tai välittävän ylipäätään, niin mitä kävikään... Ei pienintäkään elettä. Kyllä sanoja ja lupauksia tulvi suusta minkä kerkes, mut ei ne enää mitään merkinnyt mulle. Mut tässä mä vieläkin odotan, että jonain päivänä sä tuut mun ovelle ja näytät että rakastat ja vihdoin mä voin sanoa että meillä on tulevaisuus.

Mun päivien sisältö on oikeastaan aivan huikea, siispä tahdon kertoa siitä teille. Viime postauksen jälkeen olen syönyt, nukkunut, tanssinut ja laulanut. Dataaminenkin jäänyt jokseenki vähäiseksi, koska mielenkiintoni on nollassa. Ainoa kiinnostus dataamiseen on yhetydenpito kavereihin, koska ainoat jotka mulle puhelimitse soittelee on paras Eetu jonka blogia kaikkien on pakko lukea, Hennu ja Martin. Puheluiden pituus vaihtelee tunnista kuuteen tuntiin ja juttujen laatu heikkenee kerta kerralta yhä enemmän.
Mä oikeastaan toivon, että saisin töitä kun menen niitä kysymään ensi viikolla. Mun elämä kaipaa jotai sisältöä, kaikkea muuta paitsi ei aikaisia aamuja. Onhan mulla tanssitunnit, cheerusharjotukset alkaa toivon mukaan pian, mutta silti jotain oleelista puuttuu. Ehkä kaverit, kaukana jossain eikä kukaan vaivaudu muutamaa lukuunottamatta tännekkään.

Mullon kamala stressi asioista joihin kuuluu mm. yhteishaku, työt, asunto, raha, hiukset ja kaikkea muuta. Mun tärkeysjärjestys asioille on tosin aivan normaalista poikkeava, sillä ensimmäisenä listalla on mun hiukset. Tahdon saada järkyttävän juurikasvun pois, jonka jälkeen vois leikata niitä hieman ja ehkä kehitellä jotain uutta. Tosin pinkissä värissä aion pysyä maaliskuun loppuun ainakin kuten lupasin.
Sitten ilmenee toinen ongelma, raha. Jos mulla ois rahaa yhtä paljon kuin irtohiuksia mun harjassa, niin ensimmäisenä varaisi lennot ja hotellin Lontoosta ja lähtisin heti huomenna sinne. Siellä tottakai keskittyisin lähinnä valokuvaamiseen ja shoppailuun! Ja jos sitä rahaa olisi niin varmaan myös muuttaisin Lontooseen, joka nyt on suunnitteilla myöskin toteuttaa parin vuoden sisään, kun on hommat hoidettu täällä Suomessa.

Olin toissapäivänä kävelemässä tanssitreeneistä heselle päin. Samalla yritin ymmärtää kuinka vois liikuttaa vasenta jalkaa oikealla samalla kun liikutat lantiota takaoikalta etuvasemmalle. Mulla ei äly moiseen ketkuttamiseen riittänyt, kunnes oivalsin että liikytan jalkaa väärään suuntaan. Noh kumminkin heselle päästyäni astuin ovista sisään samalla kun kolme noin hieman yli parikymppistä miestä astui ulos. Viimeisenä vastaan tullut tuijotti mua huomattavan pitkään suoraan silmiin. Mä säikähdin hieman, sillä yleensä se olen minä joka norsun poikasena tuijottaa silmät soikeina vastaantulijoita kuin suusrta pähkinää. No se vastaan tullut mies oli tatuoitu ja sillä oli venytyksiä, joka luultavimmin kiinnitti huomioni. Jäin miettimään tunsinko henkilön ostain, sillä hän näytti tutulle. Noh annoi asian olla kun ei tullut mieleen mitään. Tänään siltikki yllätyin kirjautuessa FB:n tuntemattomasta kaveripyynnöstä. Tarkemmin katsottua huomasin sen olevan tuo kyseinen henkilö. Ensimmäinen ajatus oli 'minkä helvetin stalkkerin sain perääni'... No siinä sitten juttelin hetken tämän henkilön kanssa ja huomasin, että hän vaikutti ihan mukavalta ja meillä oli joa yhteinen kaveri! Outoa, että ohi mennyt tuntematonkin henkilö voi piristää päivää :D

Kuten jotku varmasti jo huomaa, mun hiukset on nyt kihartunu. Joka aamu joskus kolmen jälkeen ku herään mä turhaudun, sillä en omista kiharrinta ja musta on puuduttavaa aina pitää hiuksia samalla tavalla. Siispä joka aamu mä otan suoristusraudan kouraan, suoristan hiukset en tiedä miksi, jonka jälkeen suoristusrauhalla kiharran hiukseni, joka nyt ei ole loogista miltään kannalta.

Mä kirjotan näköjään asioista epämääräisessä järjestyksessä ilman päätä ja häntää, vai miten se nyt oli. Mulle vaan tulee asioita mieleen kesken aluseiden ja sitten vaihdan aihetta, ettei toien asia pääse unohtumaan.
Esim nyt tahtoisin leffaan. On tulossa joku uusi leffa ensi-iltaan, tai sitten se oli tässä lähipäivinä jo. Se leffa kerto jostain miehestä ja aisesta jotka aloitti seksisuhteen, jossa kaikki oli vapaita tekemään mitä tahansa kunhan ei rakastuisi. No voin melkein jo arvata mitä tossa leffassa tapahtuu, suunnattoman monien seksikohtausten lisäksi, mutta silti tahtoisin sen nähdä! Enää puuttuu joku ihana, joka mut veisi leffaan. Vinkvink.

Aloin miettimään kun oltiin joskus vuonna nakki Riihimäellä mun pikkuserkun luona käymässä ja oli vinkunu äitiä ostamaan mulle punasen hiusvärin. Olin silloin jotai kuuden varmaan. Noh tottakai sain tahtoni läpi muutaman itkupotkuraivarin jälkeen ja kun väri oli saatu mun päähän, päätin ottaaa vähän lepiä pikkuserkun uudella valkealla nahkasohvalla. ah ku oli kiva hinkata ja pyöritellä päätä siihen sohvaan kun kestoväri poltti mun päänahkaa ja siinä samalla valkean sohvan kauniia värejä kirkkaan punaisiksi. Oi niitä ilmeitä ja kirkumisen määrää kun täti, äiti ja pikkuserkku tulee olohuoneeseen ja näkee uudelleen värjätyn sohvan! Mä olin kyllä ihan tyytyväinen lopputulokseen ja pyysin kaakaota enne värin pois pesemistä. Iloisena tyttönä hyppelin kaakaoon juotua suihkuun kun muut jäivät itkua vääntämäämn kuinka saada punainen kestoväri valkeasta nahasohvasta pois, vaikka mä tykkäsin.

Must on hassuu lukee blogeja, jotka on just tehty. Niide tekstimäärät on minimaalisia ja tekstit lähestlkoon aina samanlaisia. Tottakai munkin blogi on ollut joskus tuollainen, muutama lausee väkerrys, koska en ollut oikein varma viellä kuinka kirjoittaa ja mistä kirjoittaa, kunnes aloin kirjoittamaan pitkiä turhanpäiväisiä aina samasta paskasta kertovia romaaneja ja opin muokkaamaan ulkoasua, joka on tuonut blogilleni jo lähes 70 lukijaa! Joka on huima määrä, sillä kuka jaksaa lukea kun keksimällä keksin ja kirjoitan aiheista joita päähäni hetkittäin tulee.
Ja koska oon iin ihana ja paras niin pakotan teidät, mun mahtavalla vaikutusvallalla lukemaan näitä kahta blogia, joista kirjottaa kuumaakin kuumemmat Edi ja Eetu ! ♥

 
p.s. oon näköjään semi itserakas ku täytän blogin omilla kuvilla<33

2 kommenttia:

  1. hei vähän kiva et joku ihan randomi vaan huomaa kadulla, ja saa vielä sun nimenkin selville! :D eikä mun mielestä oo itserakasta laittaa omia kuvia blogiin, blogihan käsittelee sua ;)♥ mutta ihanat hiukset, jos muutat niitä niin millaiseksi haluaisit ne? :) ja olis kiva jos kertoisit vaikka jostain matkustelusta yms täällä blogissa :) (jos olet matkustellut!) kuulostaa mielenkiintoselta toi muuttamis ajatus lontooseen :--)

    VastaaPoista
  2. Tiina: varmaan ajattelin vaa vähän leikelle enemmän kerroksittain sun muuta. värin pidän tälläisenään, pinkkinä.
    ja voisin tehdä vaikka ensi viikon alussa postauksen missä oon matkustellut sun muusta reissaamisesta =))
    ja ihanaa että joku jksaa kommentoida sun muuta =)♥

    VastaaPoista