✰ Eyes sewn shut

Viikonloppu oli ihan kiva. Hennu tuli meille perjantaina joskus viiden aikaan. Siin me hetki jotain juteltii kunnes lähettiin kauppaan. Kaupassa meni hetki kun kumpikaan ei osannu päättää mitä sieltä halus edes ostaa. Illalla me tehtiin ruokaa, katottii telkkarii ja juteltiin kaiken maailman asioista. Jännää mite tyhmiä juttuja sitä osaakaa ihminen keksii, iha hävettää joskus joidenki juttujen laatu. ehehhehehee.
Joskus ku miettii, että mitä sitä tekis ilman joitakin ihmisiä...Huomaa ettei olis mitään, ilman niit tärkeimpii ystävii ja ilman niitä sä saattaisit olla täysin erilainen ihmisenä.
Lauantaina me tai ainakin mä nukuin hyvin vähän. Meni joskus aamu kaheksan nukkumaan ja heräsin yhden jälkeen. Alku päivä meillä meni lähinnä lattautumiseen ja kamalaan taisteluun hiuksen kanssa, että jokaisen hius on siten miten tahdottiin sen olevan. Sitten me mietittiin, että mitkä asiat meidän mielestä tekee ihmisestä tai jostakin asiasta ruman. Siitäkin on niin paljon eri mielipiteitä, joka on hyvä niin. Odoteltiin iltaan saakka, että ulkona hämärtyisi ja joskus kymmenen aikaan illalla mentiin ulos kuvailemaan tähtisadetikkujen kanssa. Luulin muuten, että tähstiSADEtikut olivat tähtiSÄDEtikkuja. Mun mielestä säde kuullostaa paremmalta kuin sade! Noh ulos lähdettiin ilman takkeja, pelkissä neuleissa ja voin kertoa, että siellä oli suhteellisn lämmin. Tosin sormet olivat turvoksissa, punaiset ja aivan jäässä. Emme saaneet kunnolla edes sytytettyä tikkuja, sormien ollessa kohmeessa, eivätkä liikkuneet lähestulkoon ollenkaan.Meni siel kuvailles varmaa tunti pari. Ainiin tehtiin me pirtelöökin viikonlopun aikana! Mut täs pari kuvaa ulkonta.

Sit sunnuntaina Hennu lähti kotiin ja mä nukuin. Tai no kävin hetkeks nukkumaan takas ku Hennu oli lähteny. Sit jumitin hetken koneella ja raahauduin kummin ja kummipojan luo. Siellähän siten olikin mahtavat tupperware-kutsut! Siellä mä sohval istuin ja kuuntelin ku joku naikkonen kertoili kuinka eräs kulho on hyvä ja kuinka se toimii. Meinasi kysyä pariin kertaan, että voisiko se viellä kertaalleen näyttää kuinka se kansi suljetaan. Ei tullut selväsksi viellä niillä kymmenellä edellisellä kerralla. Onneks siellä oli edes mun ihana kummipoika viihdyttämässä, siinä sivussa. Se oli niin sulonen ku juos ympäriinsä käsi aina antaa pusun ja lähtiessää huus 'baibai'... ei voinu ku hymyillä! Sit me lopuks vähä maisteltii kakkuu ja teetä. Onneks tullu poika kummiin, etät ku kakkua ja teetä on tarjolla ni sillo juostaan ekana ottamaa paras pala kakkua ja teetä ainaki viis kupillista! Muille ei tietenkää jätetä mtn.
Loppu ilta meni sit siellä kummipojan ja muiden tuttujen kanssa jutellessa. Sitten tuli puheeksi äidin leikkaus, jossa se oli viime viikolla. Noh sukuhan kyseli että 'miks me ei tiedetty? eihä täs suvus liiku asiat mhinkää' ja sit joku tempas siihe väliin että 'paitsi Jennin asiat!!'. Niimpä niin, mikä helvetti siinä on, että muut ei tiedä muiden asioista mitään, vaikka olis kuollu? Mutta sitenku mä vaikka käännän kylkeä unissani ni kaikki on siitä tietosia ja hirveä juoruaminen! Niin rasittavaa ja ahdistavaa, kun koko ajan on sellanen olo, että pitää olla varovainen tekemisien kanssa, että kun teet pienenkin virheen niin kaikki juoruaa siitä kuin huono ihminen oon. Se on ehkä yks syy mun pahaan oloon välillä, kun sitä luulee ettei kukaa sukulaisista tai muistakaan ihmisistä nää mussa muuta kun ne huonot puolet. Mun pitäs varmaa olla joku presidentti, että edes joku arvoistais mun sukulaisista mussa jotakin.
Seuraava kuva ei liity aiheeseen.

Tää viikko mulla menee varmaankin lähinnä vaan kuoro- ja tanssiharjotuksissa. Loppuviikkoa tosin mukaan lukematta, sillä torstaina tai perjantaina viimestään lähden stadiin, koska Kai-Fest! ja BMTH! Mulla on taas vaan se kuuluisa rahapula. Onneks sain sentään tonne keikalle lipun halvalla ja maksoin siitä vaan 25€, kun joku kiva myi sen mulle. Onneks tartteen lähinnä rahaa vaan junamatkaan. Viime reissuki meni ihan hyvin ilman rahaa... mitä sitä rahalla! kuolen nälkään.
Mulla on ollu hirvee pakkomielle joka päivä lakata mun kynnet eritavalla ja tehdä jos jonkilaisia kuvioita ja koukeroita niihin. Mun kynnet on taas semi pitkät, ja pelkään niiden puolesta aivan helvetisti, ettei ne vaan tuoudu viikonlopun aikana! Sit mullon ongelma mitkä kengät laitan viikonloppuna, joilla vois olla myös keikalla. Korkkarit nyt ei tule kuuloonkaa eikä uggit, joten viimeinen mahdollisuus on tennarit. arpaat siinä tulee jäätymään, mutta minkäs teet. Mulla ei muuten ole harmainta hajua mihin menen taas yöks Helsingissä ollessa, mut aina sitä johonkin pääsee.
Tällä viikolla pitäisi viellä leikellä omia hiuksia vähän enne stadiin lähtöä ja ovärjätä juurikasvu pois. Värjäys tosi taitaa jäädä ens viikolle, koska ei mulla oo rahaa ostaa väinpoistoa. Ellen saa äitiä ylipuhuttua, joka tuskin onnistuu. Ensi viikolla mun olis tarkotus varata kirpparipöytä ja viedä vaatteta sinne joita en pidä ja muutakin tavaraa, sais niistä sitten vähän rahaa johonkin.

Mulla ei oikeestaa oo mitään tähdellistä kerrottavaa tällä hetkellä. Paitsi mun blogilla on jo 56 lukijaa! Mitä ihmettä oikeesti, jotku jaksaa lukea jopa! Suuri kiitos siitä teille! Alan kirjottaa vähintään joka toinen päivä teille aina jotain, mutta apu ei olisi pahitteksi... Kertokaa siis mitä haluatte mun kirjottavan, kysykää vaikka jotai tai antakaa aihe mistä haluatte lukea!

3 kommenttia:

  1. Siis mitä eksne oo tähtiSÄDEtikkuja? :oo sul on muute ihanat hiukset! :)

    http://absofuckinglutelyy.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. kerro miten laitat hiukses : ))

    VastaaPoista
  3. Miksu: no niin mäkin luulin :D:DD mut paketis luki tähtiSADEtikku, mut kai niit on sit kaks eri nimist tai jtn ;o

    anonyymi; joo kyllä ens postauksessa kerron:))

    VastaaPoista