✰ You make me insane

Sit on yks asia mikä tekee mut suht surulliseks ja samal ärsyttää mua tosi paljon. Kun asuin viel stadis ku kävin koului oli mulla myös muuta elämää, nimittäin kaverit ja ystävät. Mulla oli jotain sosiaalista elämää. Noh sit tuli taas se sama, että mun motivaatio koulunkäyntii loppu enne kun edes alko ja lopetin koulut kokonaan ja samal se tarkotti, että rahaa ei tuu mistään ja asuntoo ei oo varaa maksaa. Siispä lähtö takas mutsille Savonlinnaan. Niin oli kaikki et ei ne haluu, että lähden ja lupaili et pidetää yhteyttä. -soitellaan, tekstaillaa ja käydään toistemme luona kun mahdollista. Noh kuka näistäki henkilöistä on mua kaivannu mun lähdön jälkee tai sanonu sanaakaan oma aloitteisesti tai viittiny soittaa tai laittaa mulle viestiä? No ei kovinkaan moni! Kui moni sen lupaski ja vaan muutama sen lupauksen on pitäny. Lähinnä vaan Aleksi ja Hennu ketkä on mulle soitellu ja ne on ne harvat ja ainoot jotka osottaa edes vähän, että ne välittää tai niillä on ikävä. Sit muutamat nimeltämainitsemattomat henkilöt, jotk lupasitte tulla täälläkin käymään ja moikkamaan mua, tulitteko? No ette tainnu tulla ku lupasitte. Ei siinä mitään. Tässä se vaa huomaa ketkä niit tärkeitä ja välittäviä ystäviä on. Ja niitä ei oo kovin montaa.... Harmi sinänsä, sillä petyin muutamaan henkilöön tosi pahasti....Koska mulla on iso ikävä teitä, mut teille taisin muuttuu näkymättömäks.
Sit tähän aiheesee liittyen.. Kaverit, jotka unohtaa kaiken muun ja etenki tärkeet ystävät ku alkaa seurustelemaan. Onko elämäs enää muuta ku se seurustelukumppani? Ei näköjään. Täs asias mä petyin etenki yhteen ihmiseen, seurustelu vei sut mult pois.... Ei sulloo enää aikaa tai kiinnostusta puhuu mun kanssa tai edes nähdä. Olit mulle tosi tärkee, yks tärkeimmistä. Oot edelleen. Meil oli tosi hauskaa yhdes aina, ainakin mun mielestä. Uskon että sunki koska naurettiin kaikelle ja keksittii omat jutut mitä muut ei ain tajunnu. Ainaki ploppaus oli aika jännä juttu sillo... Tiedettiinhä me sillo mitä tapahtu kun joku tätä huuteli. Oliko se sitten hyvä vai huono. Sitä ei koskaa voi tietää. Mut haluisin taas olla sulle se yks tärkeimmist, mut en tiiä haluutko sä enää olla mulle se kelle on kertoo asioist...
Sitten se että millasta paskanpuhumista ihmiset harrastaa! Myönnän myös itse syyllistyneeni tähän, mutta pyrin olemaan tekemättä tätä. Ilkeästi osan ja puhun joskus edelleen, mutta paskan puhuminen loppu nyt! Mut se että millasia juoruja ihmiset levittää, etenki pienemmissä kaupungeissä, joissa on pienet piirit ja jtuut leviää. Esimerkkinä Savonlinna. ah tätä paskatunkiota. Onneks täälläkin vaikka juttuja liikkuu ja leviää, itse ja ne aidot kaverit tietävät totuuden, eikä tarvitse välittää perättömistä juoruista. Ihmisetkin aina kerta toisensa jälkeen paisuttelee asioita ja kertoo ne eteenpäin entistä pahempina. Ei joillakin ihmisillä paljoa tuota järkeä löydy, mutta minkäs teet.

Kavereista viellä sen verran, että kaipaan jotain pysyvää. Kaipaan pysyviä kaverisuhteita ja jonkun tiiviin kaveriporukan, jossa ei tarttee pelätä että selän takaja jauhetaan paskaa tai jäisit yksin. Ois tiivis kaveri porukka jonka kans vaa aina hengailis ja pitäs hauskaa ja.. ois vaan! Ihmiset toki muuttuu ja joutuu erilleen ku elämäntyylit muuttuu niin paljon, mutta mä oon onnellinen että mulla on Hennu ja Aleksi ! Tosin Aleksin kanssa harvemmin tulee nähtyä ja muuta mut se on mulle ku veli! Se on mulle niinku yks tärkeimmistä ihmisist ikin! Muistan ain ku se oli meil viikonloput ja juteltii ja naurettii ja itkettii yhes. Ain yritetty auttaa ja ymmärtää toista ku on ollu toisel paha olla, voiko enempää enää ihminen tarvita ku ymmärtävän ja ihanan ihmisen johon voi luottaa! Aleksiin tutustuin aika nopeesti, enkä oo edes tuntenu ku ehk reilu puol vuotta, mut tää on ollu parasta! Kaipaan niit aikoi, mut niin se vaa on... Seurustelu vie joidenki elämäst aikaa, että jotku jää vaan vähemmälle, mut mä ymmärrän sen. Mut silti Aleksist mulla ei oo ku hyvää sanottavaa ja toivon, että nään sen taas pia! Iha hirvee ikävä! Rakastan tätä jätkäää ihan vitusti! ♥ ♥ Sit Hennu... Ollaa tunnettu joku vuos jos oikein muistan ja sinä aikana meillä on ollu paljon erimielisyyksii ja saattanu sanoo pahoi asioit toisesta ja toiselle, mut sisimmäs mä oikeesti tykkäään täst tytöst iha liikaa! Kadun myös niit asiooit mitä oon sanonu pahasti, koska ei oo kovin montaa Hennun laist tyttöö! Hennun kans me voidaa puhuu kaikesta niin avoimesti, joskus jopa vähän liian avoimesti, että ihan naurattaa! Mut puhutaan puhelimes päivätpitkät ja saatetaa puhuu tunteja ilman mitää erityist syytä, vaan sen takia että haluu puhuu jostain turhasta tai elämästä ja sen ihme kiemuroista. Hennun kans aina stadissa olla yhessä liikentees ja keikoilla ja vaikka missä. Ekan kerran me taidettiinki nähdä Kill Hannahin keikalla! Sitä en unohda! ♥ Hennun kans koettu vaikka mitä hamupurilaisesta räjähtäviin pisang-pulloihin! Mut en luovu ikin näist kahest ihmisest, ne on ja pysyy! ♥

Mulla on kriisi myös uudenvuoden suhteen. Mua on pyydetty nyt pariin paikkaan, joista Helsinki olis ehkä se mieluisin, koska en oo nyt vähään aikaan käyny siellä tai nähny ihmisiä. Noh, en oo varma onko mulla varaa lähtee sinne ja onko yöpaikkaa tms. Sitten Mikkelissäkin olis menoa, koska sinnekki mua on pyydetty. Sielläkin olis muutama hekilö jotka haluaisin nähdä ja se nyt on todennäköisin paikka minnen menis, koska on myös halvempi mennä sinne kun johonki stadiin. Tosin Tampere ja Turkukin olis vaihtoehtoina, mutta ne taidan poistaa listalta jo etukäteen. Noh keskiviikkoon menees on päätettävä. Onneks viellä pari pv aikaa miettiä. Mut se on varma että juhlia pitää ja rankasti! Haluun nähdä ehdottomasti ilotulituksen ja tanssia hullunlailla ilman huolen häivää!

Nyt maanantaina olis tarkotus mennä kai Jennan kanssa shoppailemaan joululahjarahoilla ja lahjakorteilla uusia vaatteita! Tarkoituksena olis käydä myös parista liikkeestä kyselemässä pinkkia hiusväriä, sillä mun tekee mieli värjätä taas hiukset pinkiksi ja sehän myös teen. Sitten pinkkiä seuraava väri on luultavimmin sininen tai takas blondiksi. Sitten tiistaina viimestään tulee postailuu mite kävi shoppailu reissun!


En oo taas oikein nukkun kunnolla joten taidan mennä tästä pian nukkumaan, että taas jaksaa postailla! :) ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti