★ Turn the radio on


Mitä kävi mun elämälle, kun muutin Savonlinnaan? Se on niin köyhä kun olla ja voi. Mitä mä teen päiväst toiseen... Istun dataamas ja kirjottamas lyriikoit, laulan ja mikä naurettavinta; tanssin yksin omas huonees ku musiikki pauhaa täysillä. Mä vaan odotan ja odotan et jotai tapahtuis mun elämäs, vaikka tiedän ettei siin mitään tapahdu ellen ite teen jotain. En oikei jaksa edes postailla tänne, kun ei oo oikein mitää mistä kirjottais. Noht nyt kumminki voin kertoa teille, että sain makuunista kirjeen, josta löytyi lasku. DVD:t oli joskus hieman myöhässä. Laskun suuruudesta en tiedä, mutta veikkaan että se on suuri ja kun mutsi sen näkee niin on mukava natsi taas talossa, mutta onneksi olen Hitler, joten minun sana on mutsin laki.

Oon huomannu että täällä eristyksissä, ämpärissä ollessa kaikki piirteet mitä oon ihmises alkanu vihaaman, niin löydän ne kaikki itestäni. Sit oon alkanu löytää iha tajuttomasti sanoi joita vihaan, jotka alkaa ärsyttää mua iha älyttömästi. En ala luettelee niit täs ku muute alkaa keittää. En tiiä, mut mulla on varma ajoku vika pääs. Mul menee hermot välil niin hemmetin nopeesti. Tänäänki tää mun miniläppäri otti vähä osumaa ku vitutti ku ei musiikki kuulunu ollenkaa ni heitin lattialle tän, sit huomasin että kappas vaan olinki hiljentäny kaikki koneen äänet. Ah tätä mun pitkää pinnaa. Onkoha mitää hermon hallinta kurssei? Tai jotai mihi voisin purkaa kaiken turhautumise ja agression. Jotai mitä voisin vaa purra, repii, heitellä ja hakkaa minkä vaa jaksan. Ois jees.

Täs vaihees tääl keskel ei mitään ja ei ketää alan huomaa kui yksin oon. Uskottelin itelleni et kyl mä pärjään, mut ei, en mä pärjää. Tartteen jonku mun vierelle, jota aina halaa ja vois pusutella sillo kun silt tuntuu ja vois vaa olla sen kans ja nukkuu jonku vieres. Tai edes käydä toistensa luona vuorotellen ja aa... Tää on kamalaa. Kauhee hellyyden kipeys ja tekis mieli vaa haliija olla jonku lähel ja aaaa mut ei oo ketää. Eikä se oo siin et haluisin kenet vaa siihe, haluisin jonku jonka kans vois jakaa elämän ja niin. Ois pitkä ja vakava suhde, jossa molemmat rakastais toisii eikä pienen ongelman tullen luovuttais ja se että olis samoja kiinnostuksen kohteit, oltais samanlaisii jollaki taval.. Olis jotai mistä puu´huis. Huoh, joka kertapuhun tästä samasta, mut se on vaa yks suurimpii asioit mitä mun mieles just nyt pyörii. Onha sitä ihastuksia, niitä tulee ja menee. Haluun vastakaikuu joltain ja ihmisen joka ois valmis olemaan yhdessä, mut myös antaa omaa tilaa. Haluun ihastuu ja rakastuu oikein kunnolla ja olla onnellinen.

Mullon iha hirvee himo ottaa vaik mitä tatuointeja. Koko ajan vaan pirrän lisääja lisää ja hirveet suunnitelmat mitä haluun.Ainoo mikä vaan uupuu niin se raha, mut ain sitä jostai löytyy. Nyt on säästämis prosessi et saan vasemman käden täyteen. Siihe tulee sellanen yks suhte yhteinäinen kuva tai sellanen jännä.Vois laittaa tänne kuvan siit mimmonen siit tulee koan saan mun skannerin kuntoon. Se taas on paskana tai jotai....

Mut nyt viikonlopun suunnitelmat on tehty lähes kokonaan valmiiks ja sehä on ennen näkemätöntä! Perjantai aamuna lähden junal kohti Helsinkii. Eli perjantain menee varmaa stadis kavereiden kanssa ja vähä Karon kanssa aateltii että vois juhlii pikkase! Sit luultavasti ehkä joo lauantai aamuna olis Idolsin koelaulut, joihin olis tarkotus mennä. Jos nyt jaksaa ja uskallus riittää, jota vähän pelkään että paniikki tulee ja vituiks menee koko homma. Enkä edes tiedä mitä laulais. Nh kumminki sit myöemmin lauantaina menen kai Tuusulaan, koska... No en edes tiedä miks. Meen vaa moikkaa parii tyyppii ja oon sit siel yötä ku yöpaikka vissiin luvattiin ja seki lauantai ilta menee sitten avrmaan juhliessa. Tai toinen vaihtoehto on että menen jo perjantaina Tuusulaan ja hengailen siel viikonlopun. Mut sunnuntaina olis tarkotus lähtee takas savonlinnaanja mennä ämpäriin taas tappamaan mun sosiaalista elämää ja herkkää mieltä. Mut junat menee pyhäpäivä takia harvemmin niin jos ei viimeseen kerkee ni lähtee sitten maanantaina. Mut viikonlopust tulee toivottavasti iha kiva. Vois ehkä käydä kokeilee taas skedeemist pitkäst aikaa jossai. Ja sit ens viikol vois mennä laskettelee jos vaikka pääsis.

1 kommentti:

  1. "Täs vaihees tääl keskel ei mitään ja ei ketää alan huomaa kui yksin oon. " - no sama täällä ku oon jossai korves helvetten :(

    mut mru haluun nii kauheesti nähä sinuu pitkästä aikaa, miss u so much :( <3

    VastaaPoista