✰ Summer is gone



Where is my summer, where is my roadtrip?

Where is my all friends?

Mihin kesä katos? Kesä oli mitä parhainta aikaa ja kaipaan niitä aurinkoisia kesäiltoja, jäätelökioskeja, kuumia hiekkarantoja ja ennen kaikkee ystävien kanssa vietettyja iltoja rantakallioilla musiikin soidessa ja päiän tapahtumista jutellessa. Kun kesä lähestyi loppua, me pidettiin ystävien kesken yhteinen ilta nautiskellen juomia ja jutellen ja välillä jopa tanssien aurinkoisessa puistossa, puiden katveessa.
Tämä kaikki pysyy muistoissani.





Talvi tuli niin tulin minäkin kipeeks. Kolmatta viikkoo kärsin kuumeesta ja flunssasta ja unettomista öistä. Mikä auttais tähän? Ei ainakaan se, että oon Savonlinnassa. Suomen kuolleet kaupungit TOP 10! Myöskään se ei oo kovinkaan lohduttavaa, että täällä mulla on vaan tasan kolme ihmistä, joita jaksa nähdä tai ketkä jaksaa mua. Mikä siinä on, että talven tullessa kaikki kaverisuhteet kylmenee ja unohtuu, kunnes kesä taas tulee ja palauttaaa asiat lähestulkoon entiselleen...Miks ei kesä oo aina? On talvessaki hyvii puolii tietysti, mut kylmä ei houkuttele oikein ulkoilemaan. Paitsi jos on tosi aurinkoinen ja ei niin kymä sää. Tekis mieli vaan mennä valokuvailemaan ulos ja kävelmään ja ajatella asioita.




Mä oon aatellu, että nyt ku oon hoitanu tän kaks vuotta mun koulusta nii mahtavalla menestyksellä.. Ensin vajaa vuosi amiksessa puutarha-linjalla ei luoja sitä helvettiä ja huimat 4kuukautta lukiota Nurmiärvellä. Niin voisin nyt oikeesti hakee keväällä sinne mikä mua on aina kiinnostanu ja mihin ihan alunperin meinasinki hakee.. Savonlinnan taidelukion musiikki puolelle. Olis niin siistii, jos Hennuki hakis sinne, mut varmaan kuvispuolelle ja muuttais Savonlinnaan niin voitais ehkä muuttaa kahestaa johonki. Ois niin jees. Ehkä saisin koulut käytyä ku olis omaa rauhaa mitä mutsin luona ei ole koska pikkubroidi ja sais olla jotenki vapaammin. Tosin mua epäilyttää, koska musiikki-linjalle täytyy kai olla instrumentti ja laulu.. ja mä en tunnetusti osaa soittaa mitään. Ehkä pianoa jotenkin, mutta laulaa kylläkin. Ehkä oopperalla laulamisesta olisi hyötyä hakiessa. Voisin mysös toisaalta hakea kuvaamataito puolelle, mutten usko että minulla riittäisi kiinnostus kaiken aikaa piirtämiseen ja taiteen historiaan. Musiikki on enemmän se oma juttu. Toinen minua mietityttävä asia on, että taikkari.... Taidelukio  ja lukiohan ei huomattavasti ollut se mun juttu, vai oliko? Oliko huono lukiomenestys vain laiskuutta tai jotain muuta.Onhan mulla tietysti mahdollisuus hakee muuallekkin kuten helsinkiin, mut ei mul oo varaa asuu siellä, ei sitten millään. Saa nyt nähdä mitä teen. Onneks vielkuukaus tai pari aikaa miettii. Toivvottavasti teen oikeen ratkasun ja sihen ei vaikuta muut ku minä ja mun tulevaisuus.


Nyt mullon kumminkin aikaa enemmän ku laki sallii enne ens syksyy, joten... Mä haluun bailaa! Mä haluun vaan antaa mennä ja antaa fiiliksen viedä ja tehdä sil hetkl niinku sparhaalt tuntuu miettimät mitää! Ens viikonloppun ois ainaki joku illan vietto systeemi paikallaan. Alkaa perus himas nyhvääminen ottaa hermoon. Mut mikäs täs, tää paikka on niin kuollu et voin melkein kuvitella ku biletän yksi himas... Mä haluun tanssii! Haluun kunnon jätti bileet, discovalot ja paljon ihmisii! Missä vika kunei sellasii löydy? Olen pettynyt.




Oon täs miettiny et mistä mun pitää luopuu ja mitä mä oikeesti haluun. Raha on aina kaiken tiellä. Nyt pääti et luovun jostain muusta ja alotan taas kunnolla käymään issikkavaelluksil, etenki ku pääsen kouluttajaks yhdelle islanninhevoselle, jota oon oottanu jo vuodet että vihdoin sitä alettaisiin kouluttaa. Joka toinen viikko vähintään alan käymään tallilla ratsastamassa. Toinen minkä päätin niin se, että alotan joulun jälkeen vasempaan käteen tatuointia. En oo viellä täysin valmiiks suunnitellu kuvaa joka siihen tulee, luultavasti se peittäää koko vasemman käden ja tulee siis kalliiks, mut sen haluan ja sen myös saan. Sitten uutenavuotena mahdollisesti lähden Ruotsiin jos mahdollista. Tai uudenvuoden jälkee. Vihdoin nään Vincentin ja menen luultavasti ukkini luokse, jos vain mahdollista. 

Ja nyt mitä olen odottanut kaikki se mitä tahdon joululahjaksi...iPhone, lahjakortit, järjestelmäkamera, fisheye-objekti, uudet kengät, mekon, suklaata tietysti ja kissanpennun. Siinä tärkeimmät. Jos alkaisin luetelle kaiken minkä tahtoisin, ukisitte listaa viellä ensi joulunakin. 




Ja nyt te lukijat, joudutte tekemään jotain minun mielikseni. Tai ette joudu, vaan saatte tehdä! Toivoisin, että kaikki te lukijat, julkiset ja ei julkiset, vakituiset ja satunnaiset kirjoittaisitte minulle jotain itsestänne ja toiveen mistä haluaisitte blogissani kirjoitettavan. Tahtoisin tietää millaiset ihmiset blogiani lukee ja mistä te rakkaani haluaisitte lukea! Olkaa siis rohekita ja kommentoikaa tähän pyytämistäni asioista ja voitte myös kysy minulta kysymyksia minusta, blogistani, postauksista, mistä vaan ja vastaan teille seuraavassa postauksessani yleisesti. Joten piristäkää päivääni! :)

P.s. Ja tällä hetkellä ulkoasu on väliaikanen, sillä teeen parhaillani uutta... Ja voitte arvata meneekö mulla hermot!

6 kommenttia:

  1. Tykkään lukea blogiasi! Voisit ehkä kirjoittaa jonkun postauksen vegetaristien ruuasta ja ruokatottumuksistasi, en tieä miksi, haluaisin vai kuulla :D

    VastaaPoista
  2. Blogisi on ihan jees tällä hetkellä. Vähän aktiivisemmin tietysti jos voisit päivitellä niin ois kiva, ja ois hyvä jos saisit turhat kirjotusvirheet pois tekstistä.
    Ootko kuvannu koskaan filmille? Voisit ostaa fisheye-filmikameran! :D

    VastaaPoista
  3. MURU MIKKELIIN SIELTÄ <3

    manaatit pitää hauskaa ;)

    oot ihana!

    VastaaPoista
  4. Löysin äsken sun blogin ja rakastuin tähän! Ku luen tätä nii tuntuu vähän ku lukis omaa päiväkirjaa tai joitain.. jännää. en oikein osaa sanoo, mut tuntuu jotenki et sä oot jollain taval tosi samanlainen ku mä.:) ootan jo iha muna kourassa tulevii postauksii!:D

    VastaaPoista
  5. Nala; mahtavaa et joku tykkää! ja muna saa sit kohta kyytiä ku tulee uus postaus ;D :D:D:DDD

    VastaaPoista
  6. Miksi sulla on yhen kaverini kuva tossa alussa? Ja todellakin pitää olla laulu + instrumentti taikkariin, mut tule !!

    VastaaPoista