✰ See me crying

Mun päässä on yht tyhjää, kun taksi jonossa tiistai päivänä.

Minne kulkisin, nyt tiedä en
Kuinka eteenpäin mä jatkaisin
Kun tuulinen on päivä tää
ei vieläkään pois sula jää

Kuitenkin taas aikanaan

omat jalkani mua kannattaa
Kun jaksaisin vain yrittää
ja nostaa taas pystyyn pään


Hmm jouluun on enää YKSI yö ja mä hypin onnesta kun saan vihdoin uuden puhelimen käyttöön! Toi vanha romukasa voi uida vaikka vessanpöntöstä alas! Parasta joulussa on lahjat ja ruoka! Tosin ruokaa en pahemmin syö normaalista poikkeavaa kun ei joulun oikee noit kasvisruokii oo tarjolla joten teen omat ruokani ja syön vähän ja sit keskityn tuijottamaan telkkarista animaatioit ja tutkimaan lahjoja! Ja sit myöhemmin lähden ulos pakastumaan, koska pakko käydä hautausmaalla. Tää joulunaika tuo mulle aina hirveen stressin että mitä kellekkin joululahjaksi... Nyt onneks sain vanhemmille ostettua jo joululahjat. Viel ois kummipojalle ja parille kaverille tänään ostettava lahjat. Ja tässä tämä suurin syy etten ole kirjoitellut, nimittäin tuo stressi ja yllätysyllätys kipeänä oleminen. Tietenkin myös yksi suu ettei minun elämässäni ole juuri nyt oikein tapahtunut yhtään mitään pari viimeistä päivää lukuunottamatta.

Ja just nyt mulle tuli ihan hirveä kultakala-olo, koska unohdin mitä tein viime viikolla. Jotain, josta mun piti kertoa... Noh antaa sen olla. Maanantaina kummini tuli hakemaan mua joskus kahden aikaa, koska oltiin sovittu että meen sen luokse maalle pariks päiväks. Käytiin matkalla tupaten täyteen ahdetussa Prismassa, jossa mul meinas katkee joku iso verisuoni päästä ku vitutti mm. joku vanha kääkkä, joka työnteli autokärrejä ja yrittii liikkuu eteenpäin, tukkii pennun suuta et se ois hiljaa ja puhu puhelimessaki ja kaikkien mieliks tukki tiet. Eikö niinku vittu jo järki sano, et vois puhuu puhelut myöhemmi ja huutaa sille pennulle että pää kiinni ja työntää ne vitun kärrit siitä muiden tieltä pois... No kaupasta kun selvittii ni tultii kummin luo ja paisteltiii siinä sitten joulutorttuja ja pasteijoita joku viitisenkymmentä. Sit kuunneltiin musiikkia ja juteltii muuta. Mukavaa viettää vaa aikaa kumminki kans, saunoo ja popittaa nii et koko Kerimäki kuulee ja tehä ruokaa ja muuta!

Keskiviikkona, siis eilen lähettiin ajelee takas kaupunkiin, koska oltiin sovittu että mennään mun pikkuserkun Jennan ja sen kummin ja mun kummin jotka on siskoksii kanssa pizzalle ja kattomaan Rare Export leffa. Siin matkalla käytiin taas Prismassa ja lisäks Kerdissä ja Lidlissä. Lopulta kun päästiin Caperoon niin jouduttii hetki oottamaan Maria ja Jennaa. Noh odottaes nälkä kasvaa, ei vaan mun tapaukses. Mullei ollu yhtää nälkä, mutta päätin silti syödä lämpimän broilerisalaatin, joka on iha super hyvää! Muut söi vaan pizzaa. Sit siitä mentiin leffateatterille ja ostettii karkkii ja noloin haettii Jennan kans istuinkorokkeet. Meitsi peitti muiden näkökentän ku haki sen korokkeen vaik muutenki olis nähny. Mut se on nii pehmee ain... HAHa! Se leffa oli ihan hyvä, tosin meinasin oksentaa yhes kohdas ja säikähdin niin et vedet valu silmistä ja melkein tukehduin karkkiin! Nyt ainakin tiedän, että joulupukki on tyhmy. En tykkää yhtää, nään varmaa painajaisia.... Mut oli mukava päivä pitkästä aikaa!



Nyt tapahtuu jtn outoo... Youtube ei oo päällä, eikä mikään musiikkisoitin mut mun koneest kuuluu vaa tää biisi eikä se lopu vaikka teen mitä! Alkaa pelottaa! ... Sitä paitsi vihaan tätä biisii!

So please kill me?

Mutta  tässä minä nyt sitten kuuntelen paskaa biisiä ja poden vainoharhaisuutta sillä löysin jotain vatsaani kuulumatonta. Taino oikealla puolella kylkiluiden alla on joku ihme kova möhkäle joka ei oo siinä ennen ollut. Mitä tämä on.... Tahdon sen pois! Ja mun korvat on nyt iha kipeet, koska venytin niitä vihdoin hieman. Nyt ne on 12mm ja 16mm. Tässä nyt on joku aika viel töitä tehtävä et saan ne 20mm asti ja sitten loppu niiden venyttely. Ja tästä tulikin mieleen, että oma joululahja itselleni on smiley takasin ja kielikoru. Kielikorun kai otan uutenavuotena ja smileyn teen huomenna luultavasti.
Päätin tässä eilen, että värjään taas pitkästä aikaa hiukset vaaleanpunaisiksi, sillä kylästyin blondiin ja haluun mun hattarahiukset takasin! Yritin suostutella Hemiäkin värjäämään sen letin pinkiks, mut se ei oikein lämmenny idealle... Harmi, ois ollu varmaa makee! Sitten kun kyllästyn pinkkiin väriin ni paluu takas blondiin, koska mustaks EN aio värjätä ihan heti. Toisaalta blondin vois korvaa myön sinisellä, ei voi tietää viellä.

Nyt jouluaaton aion viettää kotona perheen kanssa, ja käydään ehkä mummin luona jossai vaiheessa. Aaton jälkeen aion lähteä Helsinkiin karkuun tätä korpea ja viipyy siellä ainakin uudenvuoden yli. Uutenavuotena ajattelin juhlia hieman normaalia enemmän. Yks uuden vuoden tärkeimpiä juttuja on ilotulitukset... MUST SEE! Uudenvuodenlupauksia en yleensä tee, mutta nyt olen jo päättänyt ainakin että lupaan itselleni päivittää blogiani useammin, jos vaik lukiat niin haluaa! Tämä myös merkitsee, että TE LUKIJAT kerrotte joitakin aiheita joista haluatte minun kirjoittavan, sillä elämässäni ei tapahdu niin paljoa, että voisin päivittää blogia päivätapahtumia kertomalla joka päivä!



Nyt kumminkin sanon teille heipat tältä kertaa, koska kello on.. ääää... puoli kuusi aamulla, joten on aika mennä nukkumaan pian! Seuraava postaus tulee tässä aaton tienoilla, lähinnä kerron teille sitten joulahjoistani ja miten vietin jouluaattoni ja mitä onnistuin säheltämään mm. piparien paistossa ja joulukuusen kanssa!
Ainiin ja kiitos lukijoille! Lukijamäärä on taas kasvanut!

2 kommenttia:

  1. kirjota omasta hassusta menneisyydestä ja siitä ku menit lappeenrantaa opiskelee hampunkasvatusta kaapissa

    VastaaPoista
  2. Anonyymi: joo tää oli hyvä idea :D:D:DD vois seuraavaks kirjottaakki siitä :__D

    VastaaPoista