★ Let go

Mekkoja, mekkoja, mekkoja. Katsoin sunnuntaina tv:stä joka vuosi suurta kohua aiheuttavia linnanjuhlia. Julkkikset niin merkittävät kuin ne turhatkin, miettivät ja haahuilevat mekkojen perässä kuka toteuttaa juhlien suosituimman ja kauneimman mekon ja kuka sitten omistautuu fiasko-tittelille. Noh olihan juhlissa taas tietyt ykkös pukeutujat ja pohjamudassa rämpivät maan matoset niin kamalineen "juhlaasuineen" ja pukeutumismokineen.

Mutta niin, mulla on hieman kerrottavaa... Olen kipeänä! Siistätähän kukaan ei voinu arvata, koska mähän en ikin oo kipee... Empä. Jos edes kerran... Yhden hemmetin kerran näkis vuodessa yhden terveen päivän ni se olis jo niiinku niin mahtavaa että! Joo, siks tää mun postailu on tällästä aika hajonaista ja en postaile kovin usein koska näyttää siltä, että olen yksi Suomen ellei joka maailman sairaimmista ihmisistä. Tää kaikka sängynpohjalla makoilu ja muu vie niinku kaikki mahdollisetkin halut kirjottaa jotain blogii, vaikka luulis että kun ei oo tekemistä niin tätä kirjottais, mut ehei... Mä olen laiska!

Oon edistynyt. Mä en enää pelkästään nuku.. Tai okei tähä mennesoon nukkunu päivät ja valvonu yöt, mut oo muuttamas unirytmii! Tässä mä dataan vaik pitäs nukkuu. Nyt tänäänki kävin shoppailee Jenna-rakkaani kanssa. Ostinkin taas niin huimasti tarjouksest söpöi alusvaatteit ja kahvilas otin berliininmunkin ja limun. Sit kaupast tietty suklaata ja limua. Limua meneeki sit enemmän ku laki sallii, mut en elä enää ilma colaa! Mut siis asiaan; alotan taas harrastuksen missä on ollu vuoden taukoo. Varasin ratsastustunnit vihdoin tai lähinnä hevosen, sillä pääsen kahdeks tunniks maastoo ratsastaa _yksin_, joka on otain niin mieltä rauhottavaa, mitä mä just nyt tartteenki. Sit päätin keskittyy taas ratsastamisen lisäks laulamiseen. Vois koittaa päästä taas oopperaan laulamaan tai jotin. Omii biisei ja seuraava hankinta ois sellanen mihin haluisin investoida.. Piano! Olis niin ihanaa soittaa ja laulaa päivät pitkät. Oon aina ilonen ku pääsen kaverin luo soittaa pianoo ja laulaa. Oishan tuol komeros kaks sähkökitaraaki, mut en varmaa enää osaa edes soittaa. Huomenna itseasias voiski ottaa ne tuolt ja koittaa vaik väsää joku uus biisi. Just kirjottelin sanojaki biiseihin.

Mullon nyt ihan kauhee juhlimis-fiilis! Olisin valmis bailaa nyt niinku vaikka vuoden ympäri. Haluun päästä kunnon mestaa jossa ois kunnon discovalot, tanssilattia, musiikkikovalla, paljon ihmisii, hyvää juomist ja tietysti kunnon tanssiseuraa! Haluun tanssii, juoda, tanssii, tanssii ja seuraa! Ootan niin paljon heinäkuuta ku täytän 18v ja lähetää isol porukal juhlii johonki bileristeilylle ja ehkä käymään siin samal Ruotsin puolel juhlii ja tutustuu sen yöelämään. Mä ainakin menen. Vaikka sitten yksin jos ei muuta. Mun elämä vois olla joskus pelkkää shoppaamist ja juhlimist! Ei olis mulle mitään ongelmaa.

Aa mä yritin nukkuu täs välis, mut ei tullu mitään. Oon parin yön nukkunu tosi huonosti, että heräilin tyylii puolen tunnin välein a tuntuu ku ei sais henkee ja välil et joku tuijottas mua ni en saa nukuttuu. Sit hermostun sen takia ja sinne menee ain viimesetki unet sitten. Viime yönä heräsin jo neljän aikaa, enkä saanu enää unta, vaikka en ollu nukkunu vasta kun kolme tuntii. Nytkää tullu mitää ku heräsin koko ajan. Huah kun mikää ei mee niinku pitäis!

No kumminki nyt me toivottavasti lähetää Jenna murusen kanssa kattoo Enrique Iglesiasta ku se tulee Helsinkii! Se olis kyl yks must see ihan vaan keikkafiiliksenki takia! Ja onhan se totta se mitä Jennan kans ain hoetetaa "baby I like it!" ja tottakai on se E aika komeeki. Hehheheee. Joo tottakai ei iha sieltä unelmamieheni-listalta mut kumminki! Muutenki haluisin keikoille. Ois niin siistii lähtee ens vuonna kiertelee ympäri maailmaa kaikil keikoil, mut siihenkää tarvita muuta kun rahaa.. Ja sitähän ei löydy, ei sitten millää.

Huomenna voisin leipoo pannukakun. Kun ei muutakaa keksi. Ja nyt jää tää postailu tähä.... Ajatus jumittu täysin.


Sua aivan liikaa kaipaan,
enkä tätä kestää enää aioikkaan.
Loputtava on tän kauhean ikävän,
tunteen tuskaisen, liian masennuksen.
Irti päästän kaikesta tästä,
hyvästä ja etenkin paskasta
elämästä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti