✰ Too many words














I don’t think that I knew the chaos I was getting in.

Viikonloppu on ollu suhteelisen ei niinkään tapahtuma rikas, vaan sanotaanko kaveririkas... taas näitä omia sanavalintoja. Mut ihan ekana... Mitä hemmettiä Super Mario Broz 3:n keksijä on oikee ajatellu. Salee joku piripää ollu kun maailman nimii on niinku piippumaa, ruohomaa, taivas/pilvimaa.... Sit Mario menee päivät pitkät röörejä pitkin ja vetää sienii, kukaa ja pilvee minkä kerkee. Kyl muaki prinsessana vituttais vallan mahtavasti jos joku punapukunen röörienritari pirinisti putkimies tulis mua pelastaa vihreelt Shrekin näköselt Koopalt....














Perjantaina heräsin siihen kun Leo soitti kahdeltatoista että on jo stadissa. Jossa munki OLIS pitäny olla jo. Minähän tietysti olin viellä nukkumassa ja nukahdin takasin. Sit mun puhelin alko laulamaan koko ajan ja lopulta pääsin ylös ja olin stadissa jopa lähes neljä tuntia myöhässä. Aplodeja minulle. Hengasin koko päivän sitten siin Leon ja Hennun kanssa lähinnä pyörittii ympäriinsä ilman mitää määränpäätä tai syytä. Sit illal päätettii Hennun kanssa että mennään kattomaan Scot Pilgrim vs maailma leffa, kun Leo lähti kaverin luo yöks johonki kirkkonummelle kai. Leffa alko joskus 23.45 ja siinä leffan aikana tuli juotua litra fantaa ja arvatkaa kaks kertaa oliko tuskaa kattoo se leffa loppuun kun ei ajksanu poistuu vessaan kesken leffan. Nauramista piti varoo koko loppu tunnin ajan. Leffa loppu joskus 01.30 jonka jälkee vaan hengailtiin stadissa Hennun kanssa ja tällei. Aamul oltii hyvis ajoin liikentees. Kamppi aukes viidelt ja mentii sinne jumittamaan. Tuona yönä meil oli paljon seuraa jotain seittämän miestä tuli juttelee kaikkee ihmeellist. Yks luki pari lausetta Potterin uusinta kirjaa "he laittoivat sauvansa viittojensa alle ja lähtivät samaan suuntaan" noh mies siihe sitte "tää on homopotteri! Miks ei Voldemort ja Harry voivaan olla väleissä keskenään....... Koska Voldemort ei tykkää Harryn nänneistä!". Sit se kysy et mikä haluisin olla isona. No haluisin olla laulaja, joten se keksi et voisin laulaa epämuodostuneesta kilpikonnasta ja mun taitelijanimi olis muna-Jenni... Kilpikonnanmuna-Jenni. Levyn kansikuvassa mä olisin epämuodostunu kilpikonna sylissä ja vieressä olis iso kilpikonnan muna. Sit myisin nimmareita 10€/kpl ja kilpikonnan nimmari 2€/kpl. Ja näin hyvistä ideoista tää mies sais managerin paikan.
Sit käytiin mäkissä. Meidän pöytää tuli joku punäpäinen mies selittää ihme settii ja sit se dippas sn ranskalaisen mun ketsuppipurkis ni aloin nauraa nii etten tienny enää itkinkö vai nauroinko. Sit se sano "..jos syöt lihaa niin älä syö hiilihydraatteja!". Oli siin fiksu mies. Sit ku mentiin mäökin ovesta ulos mua vastassa oli joku ihan random nuori mies "saanks halin...? edes ihan pienen?!" Sit annoin sille halin ja ilosen siin "Ei täs muuta kohan vaan tatuointejas kattelin ;)!". Hmm... meititääs missä mun tatuoinnit on ja mun hiukset peitti lähestulkoon kokonaan mun tatuoinnit....
Noh sit ku istuttii joskus aau viiden ja kuuden välil kampis niin siihe tuli joku Joonas niminen mies, joka teki työkseen asfalttia. Sit se selitti ku se on yksinäinen. Olis tarjonnu meille ruuatki jossai paikas mut ei haluttu ruokaa. Sit se kerto ku jollai naisel oli ollu klitorislävistys... Sillee meitähän se niin vitusti kiinnostiki. Sit se päätti et mä oon helsinki-Jenni, koska sillä oli jo Tampere-Jenni kaveri. Sit se oli sammumis pistees ni se lähti kotiin.
Meitsi lähti kans Vantaalle nukkumaan. Tai käymässä vaan piti käydä, mut nukahdin ja heräsin joskus neljän aikaan ja läin takas stadiin. En nähny ketää tyyliin lauantaina ketä olis pitäny nähä. Lauantain meni taas vaan istuskelles ja jutelles Leon ja Hennun kans ja käytiin Picnikissä syömässä. Sit lähin suht hyvissä ajoin takas Vantaalle. Ja katos katos... meitsi on nyt kipee. Hirvee flunssa ja päänsärky ja kuume kai ramppaa vähän välii. Varmaan huono vastustuskyky ku koko ajan kipee, etenki talvisin.













Nyt on ollu sellanen epävakaa elämäntilanne.... Ja se vaan jatkuu. Tartteen hermoloman ja päästä irti kaikesa tästä paskasta. Voisin vaikka lähtee johonki Ruotsiin viikoks tai pariks tai edes joku risteily jonkun frendin kans. Tartteen rauhaa ja muuta ajateltavaa kun joku koulu, perheasiat ja mutkikkaaan ystävyyssuhteet. Ei pää kestä tälläst. Ei yhtään. On ollu lähellä ettei pää räjähdä ja tuu piste tälle kaikelle. Huoh... Ei kovinkaa moni kellä ei ite oo samaa tilannetta tajua miltä tää tuntuu. Voin kertoo, te ette aluu edes tietää!



















Keskiviikkona on sit lähtö Savonlinnaan. Viikonlopusta toivottavasti tulee mukava. Hennu, Karo ja Jenna tulee meille. Pidetää tyttöjen-ilta ..mite se kirjotetaa... eli leffoi, hvää ruokaa, sipsii, karkkii, musiikkii, valokuvausta ja kaikkee mukavaa. Jos se edes piristäis vähäsen! Ja mikä parasta, just oon ettny täs et mist saisin kissanpennun niin kuulin et pikkuserkun kissa saa pentui ehkä viikon sisällä niin saan yhden niistä! AAA oon niin ilonen nyt osittain! Saaan pikkusen kissuvauvan! ♥ Mut joo lisää postailuu täs muutaman päivän päästä.















P.S. Kaikkia vituttaa kun oravaa avohakkuulla!
P.P.S. Meitsi menee huomen eroo koulusta! NOIN! \o/

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti