★ Run baby, run!



Tänää mulla oli ihan kamala kiire. Aamulla herätyskello soi kehdeksan aikaan. En jaksanu viellä nousta ylös, joten painelin torkkua siinä sen jonku nelisen tuntia. Kun heräsin niin mun kurkku oli turvoksis, enemmän mitä eilen. Oikeelta puolelta mun kaula ja kurkku on niin hemmetin kipee ja se on turvonnu kaksinkertaseks. Sit se turvotus on levinny olkapäähän ja korvan taakse ja korvaanki särkee sen takii. Sit siin on kolme isoo pattii. Hengittäminenki alkaa sattumaan jo. Iha hirveetä tällänen. No sit päiväl sain juosta Oulunkyläs hakee kamoi ja sit keskustaa ja heittää kamat säilytyslokeroon siks aikaa kun lähin Espooseen Mankkaalle kattomaan sitä asuntoo. Noh olin ihan paniikissa, että missä mun pitää jäädä pois. Noh sit lopult jäin 3pysäkkiä liian myöhään ja soitin sille vuokraajalle et mihin mun pitää mennä. Vihdoin ku pääsin sinne asunnolle olin et mitä ihmettä, kämpön ovi on kun makuuhuoneen sisäänkäynti. Sentään siinä oli edes lukko. Asunto oli ihan jees, tosin aika pieni... Vaan 18m2 ja vuokra oli sit siihen kokoon nähde aivan liian suuri. Vuokratakuukin jonku tonnin verran. Asunnon kaks parast osaa oli ihanat hyllyköt ja iso peili ja sitten ikkunalauta! Oon aina halunnu ison ikkunalaudan jossa voisin vaa istuu ja katsoo ulos ikkunast ohi meneviä autoja ja kaupungin valoja. Noh unelmia voi olla, mut tuota asuntoo en tuu saamaan, koska vuokratakuu...



Tänäään oon ollu niin väsyny ettei mitään järkee. Itseasias oon ollu väsyny joka päivä. Vois ottaa jonku viikonlopun vaan itsellee, että olis vaan yksin omas rauhas ja kävis ostaa ittellee jotai esim uusii vaatteita tai jossai kylpyläs tai jotain. Olis niin jees... Sais kaikki ajatukset arjesta pois, olisin varmaan sen jälkeen ihan uus ihminen. Mutta sitä viikkoo saa viellä odottaa. And now it's time to go sleep!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti