★ Meet me at six



Tänää oli aika perus laginen päivä. Päiväl soitin joskus puol kahen aikaan Veeralle, että onko ne menossa leffaan ja et meitsi menis mukaa niinku sovittiin. Noh saimpa sit tietää että, hups kukaa ei ilmottanu mulle et leffa alkaa puolen tunnin päästä! Kiva feidaus, mut eihä siin. Sitten siin juoksin junaan ja meikkasin junassa ja en kereny leffaan. Hengasin sit stadis hetken aikaa muutamien kavereiden kans, mut olin niin väsyny et lähin takas Martsariin. Oon nykyää tosi väsyny aina. Ja oon tosi usein nykyään kipee, koko ajan on joku tauti tai paikka kipeen. Sit hirvee stressi kaiken koulujen ja asuntojen ja kaiken takia. Mut Ei voi mitää ku yrittäää pysyy koulus kaikkien peräs ja ettii asuntoo vaik hermot menee...

Oon huomannu, että mul menee nykyää tosi helposti hermot. Alkaa ärsyttä tosi pienetki asiat. En tiedä miks mut etenki muutaman ihmiset piirteet, itseasias kaikki niis ihmisis ärsyttää mua niin vitusti ettei enää pää kestä. Edes niiden kans samas paikas saa mun hermot paskaks ja tekis miel vaa juosta pois ja huutaa. Tai mennä huutaa niille henkilöille ja haukkuu ne niin kirjaimellisesti pystyyn että huh huh. En vaa jaksa. Joko niil on pääs jotai pahasti vial tai sit ne vaa luuleee olevansa nii kovii ku ne vittuilee ja dissaa ja haukkuu kaikkii ja luulevat saavansa huomioo kaikella sillä mitä ne tekee ja plaaplaaplaa. Aaaaaaa mun pää ei vaan kestä. Voisin vaik kirjottaa kirjan siitä kui sellaset ihmiset ärsyttää mua ja mitä niille pitäs tehdä ja tälläi. Sit kirjaa odotellessa....



Nykyään oon yrittäny kiinnittää enemmän mun syömiseen ja ruokavalioon. Yritän välttää liika kaloreit ja koko ajan syömistä ja syödä vähän terveellisemmin. Mut en pysty. Mun itsekuri on nii paska, että sorrun koko ajan syömään tai ostamaan jtn hyvää esim suklaata. Se hukuttaa mut johonki itsesäälin pohjalle ja kun katon peilii nään harvinaisen lihavan ja ruman peilikuvan kattovan mua. Mä tiedän, että en oo niin lihava mitä toiset saattaa olla, mut en siltikkää nä itteeni laihana tai kauniina. Mullno ehkä vääristyny minäkuva, mut silti. Haluu laihduttaa ja olla sellanen ku oma ihanekuva mulla on itestäni. Se vaa on niin hankala saavuttaa, koska itsekuri on niin huono vaikka kui yrittäisin... Haluun siihen muutoksen nyt heti!

and she has dreams too big for this town

Mä haluun Ruotsiin. Siellä ois hyvät shoppailumahdollisuudet ja kaikkein parasta... Vincent! Mullon niiin kova ikävä Vincee ettei mitään rajaa. Mun on ollu tarkotus mennä jo kauan Ruosiin, mut porukat ja raha. Vincellä sama ongelma, ettei se pääse Suomeen. Siks päätettii et viimestää kesälomalla me nähää ja sillon me biletetää Vincen kans niiiiiin kovasti et muut jää jalkoihin! Vince on mulle yks tärkeimmist ihmisist. Owww ♥


Vincent, you are my tebbybear! ♥

Huomenna olis sit tarkotus mennä Nikon kanssa stadiin ja hengata sen kanssa pitkästä aikaa. En oo nähny mun Niko mussua varmaan kolmeen viikkoon! On ollu ikävä! Mut sit illemmal meen Lindaa vastaan ku se tulee Pyhtäält, korvesta tänne ihmisten ilmoille ja sitten Hennu tulee Mikkelistä -kikkelistä tänne stadiin kans! Sit lähen Keravalle ja siel oon Ulin ja Jeren kanssa. Ihana nähä niitäki. Etenki Ulia, sitä en oo nähny sit kesän jälkee. Ja sit lauantaina vaa rennosti kavereiden kans ja sunnuntaina.... Kauan odotettu Escape the fate ja Bullet for my valentine keikka Helsingin jäähallilla! Sinne sitte! Maanantaina varmaan tulee sit kuvii keikalta ja muutenki vähän viikonlopun tapahtumist postailuu! Siihen asti.... nukkukaa hyvin! :D


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti