★ Game over

It's kinda sad when you hear that your own family wants to make your life like a hell.

Pieniki virhe ni siit tehdää iso numero ja sulta ollaa valmiita viemää kaikki mitä sulla on. Kaikki, aivan peinintäki elämän iloa myöten. Mun osalta niitä ei oo paljoo jälellä ja nyt ne viimesetkin ollaan viemässä, vaikka parhaani yritän. Ehkä en tee kaikkee helpoimmal ja yksinkertasimmalla tavalla, mut se on mun tapa tehdä asiat. Teen ni niinku parhaakseni nään. Eiän ne muut, etenkään porukat sitä ymmärrä kun kaiken pitää niille olla just niinku ne haluaa. Ne ei anna mun elää omaa elämää. Ne aikoo raahata mut takasin sinne mistä pääsin just pois. Niin kuolleeseen kaupunkiin kun olla ja voi. Kaikkien kusipäiden keskelle paskanjauhajien ihmemaahan. Sitä paikkaa myös kutsutaan Savonlinnaks. Noh asia on mun osalta loppuun käsitelty. Sinne en mene! Mielummin hyppään kaivoon ja kuolen sinne, kun meen pilaamaan viimeset elämän halut sinne. Vajaan vuoden aikana musta ei olis enää mitää muuta jälellä ku keho, joka vaan lojuis huoneen nurkassa mitään sanomattomana ja silmat auki jääneenä seinää tujottaen. Sitä en halua - en ikinä. Jos silti porukat on valmiit ottamaan sen riskin, että mullei oo enää haluja liikkuu, mennä ulos, syödä tai mitään muutakaan ni olkaa hyvä vaan. Kaikki luulee etten tahtois olla perheen kanssa, päin vastoin haluisin. siinä vaan on se että haluun jo oman elämän ja omaa rauhaa, tehä asiat ite. Siihen ei riitä oma pieni huone johon tulee kaikki koputtamatta tai mun haluamatta kyselmää ja huutelemaan. Haluun oman asunnon, sinne kissan seuraks a käydä porukoilla sillon ku siltä tuntuu, mut sitä elämää en halua Savonlinnasta. Haluun peustaa elämäni Helsinkiin ja sieltä sen ajan tullessa lähtee Ruotsiin tai Lontooseen. suomi ei vaan oo mun paikka. Se on vaan mun melipide ja siihen ei kukaan voi vaikuttaa. Eikä sitä auta se, että ihmiset tulee sanomaan kuinka oon niin nuori, enkä tajua mistään mitään tai että se vaatii rahaa ja plaaplaa. Mä tiedän sen! Tiedän asioit enemmän mitä te kaikki luulette. Mä en vaan oo sellanen kun te luulette. Ennen oli kaks ihmistäneki joka mut tunsi niinku kaikin tavoin, nekin jäi. Haluisin ne ihmiset lähemmäs taas itteeni, mut siinäkin tulee taas niin kapeakatseiset vanehmmat sen tielle ettei voi ku odottaa että se pääsee kotonta pois. Saisin taas elämän tärkeimmät ihmiset takasin... nimittäin Karon ja Jennan. Siin on ihmiset, jollasii ette löydä muualta.

Hey, slow it down. What do you want for me?

Sit tässä on ollu asioita, joita tekemisiä ja sanomisia kadun. Sitten taas toisaalta oon helpottunu niiden takia. Oli aikoja mitkä sai mut ahdistuu, saa vielläkin. Nimittäin on joku asia mikä mua äiritsee ylikaiken. Kun kysytään jotain, niin ei saa selvää vastausta vaan jätetää arvailun varaan. Sit kun sovitaan jotai ei pidetä lupauksiaan ja silti luetellaan vakka mitä valheita valheiden perään. Haluisin saada yhteen asiaan selvän vastauksen: Mitä sä musta haluut? Ja se on sulle näköjään hyvin vaikeeta antaa se vastaus. Tai sitten et vaan tiedä mitä haluut. Ja se tässä onkin ongelma. Tää ajaa mut johonki mielen reunalle josta koht putoon ja siitä ei seuraa hyvää.

Mutta asiasta kukkaruukkuun. Huomenna pitäs käydä koululla selvittelee kurssi, jakso ja poissaolo asioita + tietysti syömässä. On nälkä. sit aamulla ei saa käyttää vettä 8.30-11 välillä, eli just sillon ku herään ja laittaudun eli everything sucks! Miten mä pesen hampaat, juon vettä, käyn vessassa, kastelen hiukset, käyn suihku... aaaaa taidan kuolla hermoromahdukseen aamulla! Mut sit koulusta tultua pitäis käydä kelalla ja nähdä Nikoa ja ehkä käydä pstaa Ben & Jerry´s Coocie Dought jäätelöö ja irtokarkkeja niin olisin tyytyväinen. Sit voisin käydä ihan huvinvuoks pelaa pelin Dance stage 2:sta. Huvin vuoks... eli liikunnan kannalt jos vaikka kiloja lähtis - epätoivoinen. Oon kai sekoamas. Kuulen koko ajan ian kun joku ihmine, mies puhuis jotain ja sit kunotan kuullokkeet pois ni kuulen vaan kellon äänen. Ja koneeltakaa äänet ei voi kuuluu ku äänet on mykistetty. Ehkä on vaan merkki siitä et mun nukkumaanmenoaika meni jo - I go to sleep.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti